cherry coke Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har. En gang for lenge lenge siden. I nederland. Men det var rett og slett for jævlig! Ja takk til et glass vin, men den dritten der holder jeg meg langt unna....
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Har prøvd selv ja ... for MANGE år siden ...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, men det er mange år siden nå. Syns det var artig da... ;-)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Har prøvd en gang. For 9 år siden. Rett og slett fordi jeg var nyskjerrig. Testa det, kjente hvordan det virka. Thats it. Grei erfaring å ta med seg når man har store barn synes jeg. Da vet jeg hvordan det lukter, hvordan rusen er, hvordan man blir osv. Har aldri hatt lyst til å prøve flere ganger selv om jeg har fått tilbud om det.
Cat.68 Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Ja jeg prøvde det noen ganger i min ungdom, men hver gang var like fordjævlig. Hjerteklapp og skjelvinger i hele kroppen. *grøss*
fru tekopp Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Har prøvd. Hjemme sammen med mannen min. Lenge siden det, da...
MamiMaribel Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har, da jeg var 17-18. Jeg syntes det var morsomt et par ganger, men det gav ikke mersmak. Jeg kunne ikke tenke meg å prøve det igjen.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 joda har prøvd, ble så fjern at jeg gikk i bakken og knuste to fortenner.. dyrekjøpt erfaring for å si det sånn...
FrøkenSprøken Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Ja da. Mange ganger:) Synes det er kjempedigg, men har ikke gjort det siden jeg ble mor da. Synes ikke det er greit å gjøre ulovlige ting når man har ansvaret for et barn... Men hadde jeg ikke hatt barn...
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, for endel år siden....hver gang endte med at jeg kastet opp og sovna, så det var ikke noe for meg....
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det har jeg gjort.. I mitt tidligere liv...
BettyBoob Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 prøvd det flere ganger, men langt mellomrom. ikke noe for meg egentlig.
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har røyket hasj endel ganger, ja.
våken_om_natta Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har! Merka ingenting jeg da. Skikkelig skuffa, husker jeg...
Alba44 Skrevet 5. oktober 2007 #21 Skrevet 5. oktober 2007 Prøvde 2-3 ganger i mine yngre dager. Skuffende greier, så holdt meg siden til alkohol på fest.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #22 Skrevet 5. oktober 2007 Har røykt hasj en del ganger ja, men mest for kosen sin skyld. ikke for å bli på bæret og greier, men har røykt f.eks når jeg holdt på å skrive boka mi. ga god inspirasjon det=) men så lenge jeg har ansvar for barn kommer jeg ikke til å gjøre det igjen. men skal ikke se bortifra at jeg gjør det hvis jeg og sambo er på tur til amsterdam alene. det er jo tross alt lov der, så da kan vel ingen si noe?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 jeg TROR jeg har smakt. En gang var jeg på fest, og var snydensdrita. Inndrekking av russedressen (sier sitt) Så var jeg så røyksugen, og fikk kærra til meg et trekk av en kompis, som sa "NEI, du får ikke et trekk av denna røyken!!!"... jeg skjønte etterpå hvorfor han var så bastant. Men samtidig var jeg så full at jeg ikke merka noe... tok bare 2 trekk da, så vet ikke om det "fungerer" med så lite.. har ikke prøvd hverken før eller etter det, og har heller ingen planer om og prøve det! Ja til vin!
Bella Swan Skrevet 5. oktober 2007 #25 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har, men veldig lenge siden. (før jeg fikk barn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå