mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 jeg er 12 dager over termin. var på overtidskontroll idag og legen sjekket modning og strippet meg. og det var det mest jævlige jeg har vært borti. det var så vondt og ubehagelig. følte meg nesten voldtatt. håper virkelig det hjelper på at ting skjer ikveld/natt eller iløpet av helgen. skal tilbake til mandag for ny vurdering om igangsetting hvis ikke noe har skjedd.
Tussa og Sofie Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det er visst forskjellige opplevelser med det der, jeg tenker hvis det blir stripping på meg, så får man vel kanskje en pekepinn. Antar selve fødselen er mye værre...huff!
maybebaby :) Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 hmmm...verre å føde har jeg hørt.. neida..syntes ikke det var så ille jge? har blitt strippet to ganger og har 3 cm åpning...prøve å slapp av å pust dypt,tenke på noe annet..ikke stram kroppen tror det lønte seg..lite tips om det skjer flere ganger..
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 jeg nekter å bli strippet igjen. det orker jeg ikke. håper det skjer noe snart. har hatt en del kynnere nå. kommer veldig tett og er vledig ubehagelig. nesten litt vondt. nå kommer det brun utflod.
maybebaby :) Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 då hørres d jo nesten ud som om du har rier..? nei? kynnere ska jo ikkje gjør vondt då..? hb du snart e i sving..tvitvi!
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 har ikke skjedd noe enda her nei. gud å lei jeg er nå. får noen vonde sammentrekninger men kommer ikke så ofte. sliten og lei ja.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2007 Det er at jordmora/legen går inn i skjeden og kjenner om mormunnen er moden og "røsker" litt opp slik at det kan begynne å åpne seg. Hun kan til og med kjenne litt på hodet til babyen. kan sette igang rier. prøve også å løsne litt på fosterhinnen fra livmoren. lite behagelig.
hildus Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Tror det kommer an på hvor moden man er i forhold til om det er vondt eller ikke. Jeg har blitt strippet i mine to svangerskap og har aldri følt smerte, bare ubehag. Med nummer en kom han kort tid etter og nummer to ble satt i gang, men jeg hadde fått åpning og det kan nok komme av srtrippingen.
To barns mor og 75-modell. Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Min erfaring er at det forskjell på hvem som gjør det. Forrige gang jeg skulle har barn. Hadde jeg to ulike jordmødre og hun ene var veldig hardhent. Holdt på å hopp i taket!!
Tonje, M&A Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Uff, jeg må si jeg synes synd på deg. Hadde termin samme dag som deg, gikk 4 dager over. Det synes jeg var ille... Jeg ble strippet med 3 cm og dagen etter kom tulla. Krysser armer og bein for deg! Håper det skjer noe i natt, masse lykke til!
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2007 legen på sykehuset som gjorde det. hun sa hun bare fikk en finger gjennom og at det var lite modent og livmormunnen lå bakover. vet ikke hva det vil sim men håper ting skjer snart.
Pipolinchen & Amalie Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Heia..uff stakka deg. Ha tenkt en del på deg i det siste men som jeg leser har det kke skjedd noe til nå. Kjipt og må vente sååå lenge. Jeg fikk sist beskjed at legen la meg ikke gå lenger en 8-10 dager over tida siden e har fått så mye vann i kroppen, men jeg har jo enda til neste torsdag tid. jeg håper jo at det skjer noe snart hos meg og..man blir drittlei av og vente, Håper du har det snart overstodt...masse lykke til. Klem skrive heller her enpå faceboken din
tvilling73, 05/07 Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 Ja det er helt pyton!! Gjorde det samme torsdag, termin i dag men intet skjedd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå