Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos helsesøster og legekontroll i går, og vet dere hva legen presterer å si??? Barnet(6,5 mnd) mitt er aktiv og langt fremme i utviklingen... Hun sier at han er et typsik barn som kommer utfor en hjemmeulykke.. Hallo??? Hvordan går det ann å si noe slikt?? Ble så paff at jeg ikke klarte å si noe. Her ble stikkontakter, ledninger, hyller og alt sikret før småen ble født, så det er ikke noe "farlig" som slenger rundt.. Fikk inntrykk av at hun ikke trodde jeg klarte å passe på en slik aktiv krabat siden jeg er alene med han. Fatter ikke at det går ann å si noe slikt og ivertfall ikke av en slik person. Andre som har opplev dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke syntes det var så provoserende... Men så var ikke jeg der heller da :)

Jeg forstår det slik at ettersom du har en aktiv krabat, er det lettere å rive ned duker, velte, falle osv. enn det er for en mindre aktiv krabat :o) Slik forsto jeg det :)

Skrevet

Jeg kan vel heller egentlig ikke se noe galt i å si det, var vel noe av det samme de sa til oss og.. Er jo ikke noe vondt i det at de sier det, de vil jo bare barnet ditt sitt beste :-)

Skrevet

Forstår det, men det var måten hun sa det på som provoserte meg.. Jeg er veldig klar over at aktive barn er lettere utsatt for ulykker, er utdannet førskole/allmennlærer,så vet alt om det, men uansett, kan si det på en hyggelig måte som feks. at jeg tror det er lurt at du sikrer hjemmet ditt slik at barnet ikke blir utsatt for en ulykke enn å si: Barnet ditt er en av dem som helt sikkert blir utsatt for en hjemmeulykke. Om dere forstår

Skrevet

Jeg tror ikke han mente at dere ikke hadde det sikkert nok hjemme hos dere, men hvis jeg hadde fått høre noe sånt, så tror jeg at jeg hadde gått og bekymra meg hele tiden, så jeg syns det var litt teit sagt av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...