Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei alle sammen :-) Jeg er ny her på barn i magen. Jeg er 22 år og går siste året på sykepleien. Jeg har ønsket meg barn i mange år, men nå som utdanningen nærmer seg slutten er lengselen mer intens enn noensinne. Har verdens mest fantastiske samboer. Han ønsker seg barn en gang, men vil ikke planlegge noe. Men dersom jeg skulle bli gravid (uten at det er planlagt), sier han at han ville blitt kjempeglad. Jeg går på p-piller, men i drøyt en uke nå har jeg merket en rekke symptomer på graviditet: Kvalme flere ganger daglig (brekninger, men uten oppkast), humørsvigninger, tretthet, ømme bryster, en følelese av oppblåsthet i nedre del av magen, noe økt urinproduksjon og spyttsekresjon, osv. Venter mensen om omtrent 4 dager. Er veldig spent! Håper veldig på positiv test.
Venter på 3_de spire Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Du har i hvertfall mange symptomer på at du er gravid da! Noen tester viser resultat inntil 5 dager før IKM. LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå