Gå til innhold

Hva trenger en av såper/kremer ol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe babyolje og sinksalve, men det er vel noe mer som trengs?

Hvilket merke anbefales? Har hørt at Natusan ikke er så bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte bare babyolje og sinksalve sist. Trenger ikke mer i begynnelsen. Snakk med de på apoteket, de kan sikkert anbfale noen produkter.

Skrevet

da vår 3 åring ble født var babyline anbefalt pga mange andre produkter inneholt så mye forskjellige stoffer - sjekk på gronnhverdag.no

Du trenger kun olje og kanskje litt sinksalve -

Skrevet

Jeg har kjøpt inn en

a-creme (kan brukes til alt)

Sinksalve

Top-to-toe wash

Og så skal jeg kjøpe en babyolje.

En venninne av meg fortalte meg at hun ikke hadde brukt noe annet det hele første året... Og hun har to flotte jenter. Så jeg tror i alle fall at jeg begynner med dette, så får vi se om vi trenger noe mer eller annet etterhver som barnet vokser...

Skrevet

Vi brukte aldri sinksalve, men en krem de anbefalte på sykehuset som heter Unguentum M. Kan brukes på både såre rumpestumper og bryster (må ikke vaskes av før amming). Veldig bra og veldig dryg.

Siden babyen hadde mye hår, brukte vi også en dråpe shampo av og til.

Kan også anbelafe A-krem, på tørr hud/lett utslett. Men det kan jo eventuelt kjøpes etter hvert.

Vi brukte både Cosmetica fra apoteket og Babyline.

Skrevet

babyline er godt anbefalt.huske vi fikkprøver av det på sykehuset for 2 år siden.har kjøpt sinksalve og badeolje.små barn trenger ikke vanlig såpe,bare litt olje i vannet.har kjøpt våtservietter men de anbefaler heller ikke at de blir mye brukt for så godt som alle sammen inneholder hormonforstyrrende og kreftfremkallende stoffer.men jeg bruker det på tur og sånt.hjemme bruker jeg kun vann og klut.det er det beste for en ømtålig babyrumpe.

mine barn har så eksem så de skal slippe å bruke masse unødvendig ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...