Gå til innhold

Libero pakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått Libero pakke i det siste? Sist gang jeg var på Lindex sa de at det var ingen av Lindex butikkene som hadde fått de i det siste og at de haddde klagd til Libero. Bor i Stavanger, så jeg vet ikke om dette gjelder for hele landet. Men dere som har fått den, hva inneholder den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet i Bergen. De har bare fått inn den pakken som er med up and go.

De skulle visst få inn nye neste uke igjen, men det sa de forrige uke også. Da fikk de bare dobbel forsyning med pakke 2.

Skrevet

En plastmappe med badeolje, salve og to ammeinnlegg, en bleiepakke med to str bleier, en pakke med tena, prøver på engangsvaskekluter og en pakke med 6 engangsstelleunderlag =)

Skrevet

Jeg hadde forventet myyyye mer, pga for noen år tilbake da mamma fikk lillesøstra mi, så var d MASSE i dn pakken og den måtte hentes på posthuset, dn var ca 1 kvadratmeter stor med klær, tåteflasker, smokker, store flasker med produkter, blad ++++

Skrevet

Hentet min forrrige uke , i Bergen da, uten noen problemer. På galleriet. Samme innhold som en av anonymer skrev her, synes det var helt greit, jeg.

Skrevet

Upps, det var vist ikke anonym, missbentz, sorry :))

Skrevet

jeg hentet pakke i går. da hadde de akkurat fått dem inn.

Skrevet

Fikk den lappen av Libero om at jeg skulle gå i nærmeste Lindex butikk, men når jeg kom dit( lindex gjøvik) fikk jeg beskjed av de som jobbet der at de ikke hadde hatt den inne på lenge og visste ikke når de fikk den igjen. Ble kjempe skuffet! Skal man ta kontakt med Libero selv for å få den?? Noen som har gjort det?

Skrevet

Heisann.

jeg har også prøvd flere ganger i stavanger + kilden å få tak i pakken., men de sier kun de har den som er en str. større en nyfødt hver gang... de vet heller ikke når de får de inn igjen.. dårlig..Tenkte å ringe Libero selv eller skrive mail å klage litt på det der..

Skrevet

Slenger meg på. Var på Lindex i Ski og Vinterbro i går, men ingen hadde og ingen visste når den kom. Litt dårlig at Libro ikke klarer å forsyne. De vet jo hvor vi bor vi som får utdelt sånne lapper. Burde følge litt bedre opp....

Skrevet

Jeg har vært på Hamar å spurt dem har den ikke der heller..

Skrevet

De hadde den ikke på CitySyd i Trheim heller, men dra på KBS der fikk jeg endelig tak i pakken etter å ha sjekket flere butikker i sentrum osv..

Skrevet

Var i Åsane (Bergen) og skulle hente min på fredag... De hadde den selvsagt ikke...

Skrevet

Ikke såå lenge siden jeg henta min. Mindre enn 1 mnd. Henta den på Lindex på Vågen i Sandnes. Haddde venta lenge på den. Ringte ca 2 ganger i uka for å høre om den var kommt. Så den ene dagen jeg ringte hadde di kommt, og de holdt av en til meg.

Skrevet

Har den ikke på min nærmeste Lindex heller..sjekker igjen til uka..om de ikke har den så mailer jeg Libero og hører hva de kan gjøre...

Vet om en som maila inn et par ganger, som til slutt fikk den tilsendt direkte fra Libero!

Skrevet

Får man noe i posten som man må hente pakken med, eller hvordan er det? Har meldt meg inn og bestilt pakke tror jeg, men husker ikke helt hvordan det funker...

Skrevet

Trodde det var apotekene som leverte ut Liberopakken jeg... er det flere pakker, eller bare flere hentemuligheter?

Skrevet

Får sånt gavebevis fra liberoklubben noen mnd før termin, og pakken må hentes på Lindex.

Det er pampers som har den såkalte "apotekets babypakke" som hentes på apoteket...

Skrevet

Har sendt mail til dem, jeg. Tok kontakt via klubbsidene. Kanskje hvis alle tar kontakt så vil det skje noe? Er jo tydeligvis et problem over hele landet.

Skrevet

Jag sente mail i førra uken men det kom tilbaka en mail om att den adressen er nede, ringte dit och de sa att de hadde problem med leveranse fra utlandet, desutom håller hela føretaget på att flytta fra Risør till Oslo så det var i prinsip bara den dama jag pratade med som var kvar på avdelningen og hon var vikar :) De vet inte når de vill få in pakken igjen...

Skrevet

Si meg, kommer ikke sånt lenger i posten slik som før?? Det begynner å bli noen år siden sist jeg var i libero-klubben, men da var det så kjekt fordi det kom en pakke i posten...

Skrevet

Jeg har ikke fått den fæørste enda, når skal den komme??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...