Gå til innhold

Noen babyer med melkeallergi her?......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sterk mistanke om at vår baby på 6 måneder har melkeallergi, da begge brødrene har hatt det. Den ene hadde kumelkall., den andre laktoseallergi. Gikk gradvis over da de var rundt året. Han hadde kolikk fram til 9 ukers aldrer, opphold en måned ca, og har skriki masse i 3 måneders tid nå. Jeg ammer ,så jeg har prøvd å kutte ut melk, men synes ikke det hjalp veldig. Prøvde med grøt i går og dag med havregrøt,ris og hvete. Den er det melkepulver i . Han har skriki i hele dag, helt utrøstelig. Så jeg er ganske sikker.

Dere som har kjennskap til dette....hva slags grøt kan man bruke som det ikke er melkepulver i? Som skal blandes med melk evt. Men da tåler han jo ikke mme, og jeg får ikke pumpet nok til å ha i grøt. Huff, mange spm dette. men er så bekymra akkurat nå.........Må si at jeg har prøvd akupunktur og kiropraktor også uten at dette hjalp noe. Men det er jo ikke rart hvis det er allergi. Prøvde dette med de to andre også.

Skal ringe fastlegen på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gi Sinlac speislagrøt fra Nestle.

Den store brune kjedelige esken, he he. Den er det ikke mme i og skal blandes med vann.

Skrevet

Kan også bruke Helios sin grøt på helsekosten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...