*teresa* Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Etter flere urolige kvelder og en misfornøyd baby på 4 uker sendte jeg pappaen på butikken igår for å kjøpe mme siden babyen hadde gråtet hysterisk i 4 timer. Jeg blandet flaske med 100 ml mme og han slukte det i seg å ble fornøyd å etter en liten stund tømte han begge puppene før han sovnet. Konkluderte derfor med at jeg har for lite melk å han var sulten om kveldene.....MEN....dro på helsestasjonen idag for å veie plutten å han hadde lagt på seg 750 g på 15 dager(det var vist over normalen) så hun kunne ikke skjønne at jeg skulle ha for lite melk å anbefalte meg å gi han kokt vann istedet vist jeg ikke greide å vente 1,5 t mellom måltidene om kvelden. Om plutten får nok mat hvorfor er han ikke fornøyd når han ligger til puppen...han tømmer den på 5-10 min. og begynner å skrike. Han får opp luft uten problemer etter puppen, men kan det være luft???
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx vær så snill og les denne linken, den hjalp meg helt utrolig:-) Holdt motivasjonen min oppe når frøkna ville ha pupp, pupp,pupp på kvelden... Du har nok ihvertfall IKKE for lite melk, så trenger nok ikke å gi han mme.. Lykke til, og det blir bedre etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå