Gå til innhold

3+ på leukocytt men ikke urinveisinfeksjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen og fikk konstatert utslag på leukocytt, ble spurt om jeg hadde vondt for å tisse eller andre tegn på urinveisinfeksjon, hvilket jeg ikke har. Men ettersom jeg har endel gul/hvit utflod mente legen at det kunne være det som gav utslag. Betyr det at jeg har sopp? Bør jeg ta canesten eller lignende? Jeg har bare 2 uker til termin og vil føde normalt, har hørt at ved soppinfeksjon kan det smitte barnet. Kan noen hjelpe meg??

Hilsen rådløs førstegangsfødene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har også hatt end del utslag på leucocytter gjennom hele svangerskapet, uten å ha hatt verken urinveisinfeksjon ol. tror ikke at sopp gir utslag på stixen nei. klør du/ svir? da kan du evt få lege til å sjekk for sopp. det er vanlig når en tar u stix at det følger med en del forurensing fra fingrene og kjønnet som kan gi utslag. husk å drikk mye tiss ofte=)

Skrevet

Jeg hverken klør eller svir, har bare denne plagsomme utfloden..

HI

Skrevet

Neida, du har ikke sopp. Utflod gir utslag på urinprøven og det er vanlig å ha mer utflod i svangerskapet.

Prøv dette: tiss litt i do før du tar prøven og hold kjønnsleppene til siden slik at tisset ikke er nær dem.

Skrevet

eller tørk deg før du tisser så du ikkje får mye utflod i tisset, men eg syns at det va litt hardt her å si at man "skal drikke mye tiss ofte" he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...