Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Var hos legen og fikk konstatert utslag på leukocytt, ble spurt om jeg hadde vondt for å tisse eller andre tegn på urinveisinfeksjon, hvilket jeg ikke har. Men ettersom jeg har endel gul/hvit utflod mente legen at det kunne være det som gav utslag. Betyr det at jeg har sopp? Bør jeg ta canesten eller lignende? Jeg har bare 2 uker til termin og vil føde normalt, har hørt at ved soppinfeksjon kan det smitte barnet. Kan noen hjelpe meg?? Hilsen rådløs førstegangsfødene
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 hei jeg har også hatt end del utslag på leucocytter gjennom hele svangerskapet, uten å ha hatt verken urinveisinfeksjon ol. tror ikke at sopp gir utslag på stixen nei. klør du/ svir? da kan du evt få lege til å sjekk for sopp. det er vanlig når en tar u stix at det følger med en del forurensing fra fingrene og kjønnet som kan gi utslag. husk å drikk mye tiss ofte=)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg hverken klør eller svir, har bare denne plagsomme utfloden.. HI
Propellmamma til 2 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Neida, du har ikke sopp. Utflod gir utslag på urinprøven og det er vanlig å ha mer utflod i svangerskapet. Prøv dette: tiss litt i do før du tar prøven og hold kjønnsleppene til siden slik at tisset ikke er nær dem.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 eller tørk deg før du tisser så du ikkje får mye utflod i tisset, men eg syns at det va litt hardt her å si at man "skal drikke mye tiss ofte" he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå