Koala *g07* Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Sønnen min på 7,5 mnd har tatt i bruk kjøkkenstolen som gåbil og vandrer rundt med den. Vurderer å da heller kjøpe en gåbil til han. Er det fortidlig, han reiste seg når han var 6 mnd. Går disse gåbilene veldig fort fremover?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Dem ruller veldig fort ja. Er ihvertfall min erfaring. Se om du får kjøpt sånn "gåvogn", sånn med rød kasse foran, de kan du justere hjulene på, hvor fort hjulene skal rulle-samtidig som han kan putte lekene sine oppi den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå