vipsen*en av hver* Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Heisann.. sliter med litt bekkenløsning.. Jeg har vært sykemeldt en uke og skulle prøve på jobb i dag(stuepike) og fikk vondt igjen.. har ikke lyst å gi meg i jobb enda.. er jo "bare 17+4 i dag.. noen andre som er sykemeldt no... ???
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jepp, jeg ble sykemeldt rundt de tider som du er i nå... jeg er 25-26 uker på vei nå, og har like vondt, så merker det er litt godt med "fri".
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 jeg sliter også med bekkenet mitt og er sykemeldt denne uka, men d er egentlig fordi jeg falt og legen mente jeg skulle ta d me ro... Merker at d er godt me litt fri selv om jeg ikke vil gi opp jobben ennå... Jobber på småbarnsavdeling i barnehage med mye stell, bæring og løfting, så vet ikke hvor lenge jeg holder denne gangen... Jobbet hele forrige svangerskap..
januarbaby+maibaby Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er også sykemeldt, har vært det siden jeg var 21 uker. Jeg er frisør og sliter med masse eksem på hendene, derfor må jeg holde meg borte...
Snart3små Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 har vært sykemeldt siden jeg var i uke 16. litt kjedelig, men man blir vant til det. får mye ekstra tid til venner og familie.
ohayoo Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis du ikke vil være sykemeldt har jeg lest her inne at både akupunktur og kiropraktor kan være behandlingsmåter som kan hjelpe. Men som stuepike har du nok en tøffere jobb som gravid enn jeg som bare sitter på et kontor. (Selv om det å sitte i ro hele dagen er slitsomt nok det). Lykke til - håper du får til å jobbe så lenge du vil - hvis ikke får du nyte hjemmetiden, tenk på at du har prøvd å jobbe og så koser du deg med å ha noen måneder hjemme
mto2 Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Får du behandling? Kiropraktor og akupunktur kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå