Gå til innhold

hva er galt med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå sitter jeg her og gråter igjen og klarer ikke stoppe... hadde en diskusjon med samboeren min i sta og det endte med at han ble sur... fikk vite at han nesten har brukt opp alle pengene våre i måneden her og jeg har termin om 17 dager og kunne tenke meg og ha litt penger da tuppa kommer. tenkte jeg skulle ta meg en rask tur inn til byen i dag og handle noen strømpebukser til jenta og en liten lue hun kunna ha på vei hjem fra sykehuset. før jeg blir enda verre pga bekkenløsning. men dette synes han var unødvendig og bruke pengene på. han har vert ute med kompisene de siste dagene og bare brukt opp pengene. er jeg helt tullerusk når jeg synes dette er urettferdig. at jag skal måtte be om penger for og handle til jenta mens han bare kan bruke??

attpåtil dette skulle vi egentli ha besøk av mor en tur i dag men måtte bare si at de ikke kunne komme. det er så rotete hjemme her at vi ikke kan slippe noen inn døren. men jeg er i alt for dårlig humør og form til og rydde og ture på. sitter nesten bare her i sofan pga bekkenløsning. jeg har rett og slett gitt opp ryddinga selv, og synes han faktisk kan bidra litt.. han går jo tross alt hjemme her om dagene han også. men pga alt dette er det jeg som blir sittende med en enorm skyldfølelse for at de ikke kan komme på besøk for at jeg ikke klarer og gjøre noe akkurat nå.

måtte bare få det ut:(h

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som X'en min...Jeg gråt og var lei meg, det virket ikke som det brøy han:(

Det er sårt å elske en person som du føler er likegyldig og som ikke bryr seg!!!!

Det at han har brukt opp pengene deres er SÅ dårlig gjort...Men har han litt overtaket over deg,...siden du nesten må spørre han om du kan kjøpe ting?

Har dere ikke hver deres inntekt?

Håper han ikke er sånn hele tiden....

trøsteklem

Skrevet

Hei hei:)

Først må jeg bare få si at INGENTING er galt med deg??? Han derimot, ja det høres ut som en annen sak!!

Her må du nesten sette foten ned, og si at nok er nok! Er slettes ikke riktig at han skal kunne bruke det han vil og du må spør???????? Og at han ikke skal hjelpe til??? Nei har vært borti en slik en selv og min erfaring er at enten våkner de når de skjønner nok er nok ellers så er de bare sånn..

Hadde satt meg ned og prøvd å få han til å forstå og nytter ikke det aå må du sette hardt mot hardt.. Han kan ikke lenger bare tenke på seg selv, de tidene er nok forbi..

Lykke til:)

Skrevet

må bare spørre.. hva gjør han hjemme hele dagene? Jobber han ikke? Han høres ut som er drittsekk! Ta og gi han inn litt!

Skrevet

Huff, for en slabbedask...!!! Hadde blitt månelyst her hos oss om det hadde skjedd. Et lite tips ang pengene - opprett en egen konto i bare ditt navn og sett til side et beløp hver mnd. Kanskje dere har felles økonomi og alt går i det store sluket? Da er det gjerne greit å definere på forhånd at når lønningene kommer skal dere ha feks 1500,- til dere selv. Så kan jo han velge å drikke opp sin del på byen hvis det er det han vil. Og du kan bygge deg en liten buffer slik at du er trygg på at du alltid har litt i bakhånd om noe skulle skje.. :)

Skrevet

Syns du skal ringe din mor å be henne komme så får du snakke ut med henne og hun hjelper deg nok å rydde litt=)) Mannfolk er rare dyr!!!

Skrevet

Høres ikke bra ut... Han kan ikke være særlig moden... Hva med å ha separat økonomi? Jeg og mannen min har hver vår konto og en felleskonto. Setter inn et fast beløp hver mnd på fellesen og har full kontroll på hva vi vil bruke resten av pengene våre på.

Skrevet

Huff, stakkars deg. Du har det ikke lett nå. Enig med de andre her at dersom du har egen inntekt, så sørg for å ha styringa selv og skaff deg en reserve. Det er uansett ikke bare økonomi som er problemet dere to imellom. Tror kommunikasjonen kunne vært bedre også..... Merkelig at han ikke ser babyens behov for klær som f.eks lue/strømpebukse. Har han alltid vært sånn, eller er det "utagering" pga nerver for å bli far?

Skrevet

dette høres ut som en god løsning når det er slik at en av partene kanskje kan bruke litt mye penger. Da vet en i alle fall hva en har på sin egen konto!!!

Snakk med din mor, det er lov å be om hjelp til å få shinet huset :-)

Og sist, snakk med mannen!!! dette er jo ikke greit!!!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...