Gå til innhold

Det var den barnesikringen.....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår mens jeg var avgårde på hundedressurkurs tikket det inn en sms fra phantom-mannen. I den kunne jeg lese at Måka har skjønt hvordan barnesikringene på skap og skuffer funker. Han trakk ut en skuff på kjøkkenet, og som den mest selvfølgelige tingen i verden tok han av sikringen før han dro skuffen helt ut og tømte innholdet.... Har nok observert nøye hvordan vi andre gjør ting ja..

Så skulle phantom-manne stelle Måka for natten, og inne på badet har vi også montert sikring på skapene som inneholder ymse produkter. Vips, der var de åpnet også...

Hmm...gutten er ikke mer enn et år, og det går ihvertfall to til før han skjønner hva som er farlig og hva som absolutt ikke skal spises etc. Gjett om phantomet får hendene fulle og må la bena løpe i framtiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj oj oj!

Hvilken barnesikring er det du har? Vi kjøpte våre i en Babykos butikk. (ligger en i Jongsåsveien, fra Storsenteret over mot Info-Rama)

De som vi har på skuffene klarer ikke engang 5-åringen å få opp!

Ellers så er det vel opp i høyden med alt av vaskemidler, kniver og småtteri som ikke egner seg i en liten gutts munn. Det tar vel en stund før han klarer å klatre?

Skrevet

Skal vi se...

Han var 8 måneder første gangen jeg fant ham på kjøkkenbenken...

Han danser på salongbordet, og han bruker gåvognen som sparkesykkel..... Vi kjøpte de blå krokene fra Ikea. De holdt Junior ute, men Måka...å nei du...

Skrevet

Den Måka di virker som en liten luring,hehehe han holder foreldra sine i arbeid forstår jeg :0) Minner meg om jenta mi,desverre hadde hun 3 lettere hjernrystelser før ho var ett år.Hun klatra over alt :0(

Skrevet

Uff så dumt da!

Vi kjøpte også Ikea sine men de er hvite og de funker for godt! Vi voksne kommer med noen gloser innimellom her;-)

Og så kjøpte jeg en på Babybest til å ha på badeskapet. Den henger utvendig som en slags hengelås og den funker som bare det, samtidig som den er litt enklere å forberede seg på fordi den er synlig:-) Og rasende billig var den også, kostet under 30 kroner!

Skrevet

Men ikke bra at han klarer barnesikringa altså.....:0(

Glemte jo helt å si det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...