Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Holder på å omkomme av verkende føtter. De verker og banker 24 timer i døgnet. Nå har jeg gått slik i over en uke og legen sier at det ikke er noe å gjøre. Det eneste som funker er å spraye med peppermintespray fra body shop, men den begynner å bli tom og det er 50 mil til nærmeste body shop. Dette har ikke vært ei god uke. Godt det ikke er så lenge igjen da. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre. Natta er værst, men dagene er også ille.
Tussa og Sofie Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, huff er det pga hevelse eller? Hjelper det ikke med støttestrømper eller noe? Kalde fotbad kan det lindre? Finnes det en hjemmeside for bodyshop hvor man evt. kan bestille varer og få det tilsendt, eller om du kjenner noen som bor ved bodyshop som kanskje kan sende sprayen hjem til deg i posten. Lykke til ihvertfall...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har også vært plaget av hovne og verkende ben i det siste. Dette hjelper: -Ligge med bena høyere enn hjertet -Bruke støttestrømper, kjøpes på apoteket -Gjøre øvelser for å øke blodsirkulasjonen
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for gode råd, men de hjelper meg ikke. Bruker støttestrømper hele dagen, ligger med føttene høyt om natta, sitter med de høyt mesteparten av dagen og blir massert støtt og stadig. Ingenting hjelper. Er ikke synlig hoven i føttene, så legene vet ikke helt hva det er. Skal på kontroll igjen tidlig i neste uke. Får se hva de sier da. Man får bare bite tennene sammen og prøve å slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå