@stronauten med 3 små Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 1. hvordan holder jeg mine nybakte brød best mulig til i kveld? 2. Når tar vi på glarus på kaker? Må de være nedkjølt først? Takk, O vise bakekvinner!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 1. La de bli helt avkjølt, legg de deretter i plast/brødposer. 2. Jeg bruker å smøre på glasuren me en gang jeg tar den ut av ovnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå