Gå til innhold

Hvor mange av dere er gift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller var gift da dere fikk deres førstefødte?

Er bare litt nysgjerrig på hvor vanlig det er å vente med barn til etter man er gift.

Har selv samboer og et barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er gift, men begge de eldste er født utenfor ekteskapet;) Minsten er innenfor ekteskapets rammer. (Alle tre har samme far:)

Skrevet

Gift :-)

Var gift før snuppa ble født, men var allerede gravid da vi giftet oss.

Fant ut at jeg var gravid dagen før vi fikk datoen for bryllupet vårt. Men rakk å være gift i nesten 6 mnd før snuppa ble født :-)

Skrevet

Fikk barn, giftet oss og fikk barn nr 2....

Skrevet

Er gift, Tassen kom 9 mnd etter vi gifta oss gitt.

Skrevet

Gifta oss da lillegutt var 3 mnd.

MEN vi giftet oss ikke fordi jeg var blitt gravid, det hadde vi gjort da uansett.

Skrevet

giftet oss en mnd før jeg ble gravid med førstefødte

Skrevet

to barn før vi giftet oss, og et på tur etter at vi giftet oss i vår... lille kommer i mars....

Skrevet

Vi har en gutt som ble akkurat to år rett før vi giftet oss! nå prøver vi på nr 2:)

Skrevet

Har to barn med samme mann, men er bar samboer for det, kommer liksom ikke videre vi :-)) Men men en eller annen gang blir det nok bryllup på oss også. Men nå vente vi litt til minsten blir litt større.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

giftet oss 2mnd før jeg ble gravid

Skrevet

Har vært gift i tre år, snuppa kom til verden 8 og en halv måned etter bryllupet. Vi har vært sammen i ni og et halvt år da (siden vi var 17 og 18 år gamle)

Skrevet

Er gift=) Men snuppa ble født 5 mnd. før bryllupet=)

Men må sies att bryllupsdatoen var bestemt lenge før snuppa ble laget.. bare tilfeldig att hun ble laget under forbredelsene=)

Skrevet

Giftet oss to år før vi ble gravide:o)

Skrevet

2 barn fra tidligere,så 2 barn til og giftet oss 6 uker etter sistemann kom til verden:)Han er 10 uker nå,så jeg er nygift:)

Skrevet

Er gift men har ikke barn enda

Skrevet

Giftet oss for 4 uker siden.

Begge har barn fra før... Skal ikke ha flere barn :-)

(Ingen har vært gift før)

Skrevet

Har vært gift i litt over 6 år nå, og fikk første etter å ha vært gift eh...3 1/2 år:) Ikke det at vi trengte å gifte oss for å få barn, men vi ville vente litt og planlegge fremtiden:)

Skrevet

jeg er ikke gift enda. men sambo fridde til meg i september i fjor, i slutten av oktober ble jeg gravid (ikke planlagt) og i juli kom gullet :) skal gifte oss 180108 i paris :) gleder meg!

Skrevet

Jeg er gift!

Vi giftet oss mens jeg var gravid, så lillegutt kom til verden med gifte foreldre :o)

Skrevet

Vi gifet oss i sommer etter 9 år sammen.

Gutten vår var da 3,5 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...