RockMyWorld Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Når kan jeg starte å gi litt grøt, og er det da på kvelden man starter å gi?
<3 + <3 + ? Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Det heter seg: 6mnd hvis du ammer 4mnd hvis babyen får mme Men du merker jo litt selv også, hvis babyen virker veldig sulten veldig ofte kan det kanskje være greit å prøve. Jeg ammer og begynte da gutten var 5,5mnd. Føler i ettertid at jeg kanskje burde begynnt litt før, for det skulle ganske mye mat til for at han ble mett. Prøv på formiddagen første gangene, så ødelegger du ikke natta om babyen skulle få vondt i magen. Flytt måltidet til kvelden etterhvert.
RockMyWorld Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 OKI! Takk for svar. Snella er bare 3 måneder, så da får jeg vel vente litt. Synes bare at hun suger og suger og suger hele døgnet for tiden. Hun er stor da, og vekten er fin. Pumper mellom 120 og 140 ml per pupp når den er full (hihi, hvis jeg kan kalle det det). Skulle jo tro jeg hadde nok melk da, men jeg blir så usikker...
C.S.I :) Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har begynt med litt smaksprøver til tuppa mi.. hun er også tre mnd, drikker 150-180ml per måltid. Er ikke sånn kjæmpe stor heller.... 61cm og 5730g. Snakka først med helsesøster, å hun mente det var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå