Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 er i uke 13 og har vært kvalm med oppkast siden uke 6.Er det noen som har gode råd om hva jeg kan gjøre????????
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje du skulle snakke med legen din om det? Jeg har selv vært minimalt kvalm (litt uggen i magen bare), så jeg har ingen andre råd enn å slappe av, forsøke å spise (kjeks, kanskje) lite men ofte. Kanskje du kan få råd inne på 1. tri, hvor flere er plaget med dette?
spent08 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Forhåpentligvis så går det snart over siden du har kommet så langt:)Jeg var også kvalm fra uke 7 men det forsvant helt plutseli når jeg nærmet meg uke 13. På meg hjalp det mest å spise med jevne mellomrom slik at jeg aldri rakk å få den sultfølelsen.,da ble jeg nemlig kvalm med en gang..hvis du ikke greier å spise i det hele tatt kan du prøve å drikke solbær eller blåbær saft, det hjalp også ganske bra på meg.,også spiste jeg mye saltkjeks:) God bedring!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Vet hvordan du har det! Jeg er 18 uker imorgen og er fortsatt konstant kvalm og kaster opp. For meg hjelper det å sove mye og ikke stresse. Så jeg ble litt bedre etter at jeg ble 50% sykemeldt Har også prøvd sånne trykkarmbånd til å sette på håndleddet og akupunktur. Har ikke hjulpet på meg men vet at det har hjulpet mange. Så det er verdt et forsøk! Håper du snart blir bedre!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Kommer sikkert til og gå over snart. Min kvalme forsvant når jeg var ca 15 uker. Hjalp for meg og spise ofte. Men det med salte kjeks, funka ikke på meg. Blir fortsatt kvalm når jeg tenker på de. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå