Mamma til to tette Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Lo godt av linken med hva vi selv gjorde under fødselen....så nå er det mannens tur... Selv kom jeg plutselig på her om dagen noe som mannen min gjorde...Han ble tilkalt i 2-tiden og kom inn på rommet jeg lå (ikke fødestuen) og selv om jeg hadde sutret i flere timer til JM om at de måtte ringe til mannen min så ble han møtt med "Ikke se på meg! Ikke rør meg! Ikke snakk til meg!". He he så han la seg rett ned i en stol og sov (mannen min har verdens beste sovehjerte). Når vi endelig kom over til fødestuen fant han en stressless og sa "Denne stolen var jo MYE bedre enn den forrige" og JM sa "Ja, den er helt ny, er den ikke fantastisk? Kan jeg få prøve den?" og videre kom det inn flere JM som ville prøve denne nye stolen. Holdt på å bli sprø, for det første var det en helt vanlig stressless så det sier vel noe om tilbudet på sykehuset men altså "hallo jeg føder her kan dere holde kjeft om den stolen?". Og jamen sovnet han ikke er også. Måtte nesten vekke ham og si "Våkn opp du skal bli far!". Selv hadde jeg ikke sovet på 24 timer så synet av hans fornøyde og sovende fjes i den derre sørens stresslessens var ganske irriterende ,-) Men vi lo godt av det nå....
It's all about me Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ha oppførte seg igrunn eksemplarisk. Det eneste jeg har å sette fingeren på er at jeg på forhånd hadde fylt opp fødebagen med MASSE KvikLunsj. Dette tømte han alt av sammen med Jm. Ikke en eneste igjen til meg da jeg våknet opp dagen etter (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå