Gå til innhold

ekstremt vondt i hodet


Anbefalte innlegg

Skrevet

men mest på den ene siden...noen som vet hva dette kan være ?

36 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er vanlig med vondt i hodet på slutten.

Jeg sliter hvartfall en del med det.

har mye vondt over venstere øye og i venstere del av hodet.

Men ville ringt legen uansett, da det kan være noe mer "alvorlig".

jeg ble satt på blodfortynnende pga flimringer for øynene, talevansker og lammelser i tillegg til hodepinen.

er også lurt om du kanskje leverer inn en urinprøve for og utelukke SF.

 

 

Skrevet

Kan nok være blodtrykket ditt, ta en tur til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...