Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Enkelt... Oliver! ) Liker ikke de andre så godt.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Aslak! Og Aksel på en god 2. plass
Måånestråle Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Oskar! Det er det eneste av de fire navnene som jeg ville vurdert på min egen baby.
fullrulleihuset Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Aksel, uten tvil. Kjenner en som heter det og han er en kjernekar =)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg likte faktisk alle fire, og det er ikke ofte... :-) Min rangering ville vært: Oskar (hvis det ikke hadde vært så mange i nærmeste omgangskrets..) Oliver Uavgjort Askal og Aksel
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 syns Oliver er ganske fint jeg, men er mange som heter d nå da..jeg ønsker et navn som ikke er for vanlig..
geri Skrevet 6. oktober 2007 #19 Skrevet 6. oktober 2007 vil du ha et navn folk stopper opp ved å husker og som samtidig er et sterkt navn stemmer jeg på Aksel. Har selv en gutt som heter det og vi får stadig komplimenter for flott navn. Oscar og Oliver blir litt mer navnetoppnavn for meg og det ønsker ihvertfall vi å styre unna. Aslak på andreplass, de to andre ville vært uaktuelle for oss. Lykke til, det er ikke lett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå