Gå til innhold

Oppmuntring søkes..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8 dager på overtid, må si jeg begynner å bli litt lei.. Var på kontroll i går, alt var bra med lillebebisen. Jeg var ganske umoden, hadde en åpning på ca 1 cm.. ikke mye å rope hurra for!! Dersom det ikke skjer noe i helgen blir jeg lagt inn på mandag for igangsetting.. Når jeg var såpass umoden i går- er det da noen sjans for at fødselen allikevel kan komme seg igang av seg selv i helgen, tror dere?? Har så lite lyst på igangsetting,,,, Blæh!!

 

All denne ventinga gjør at jeg gruer meg veldig nå.. Er 2.gangsfødende, 1. gang hadde jeg en ok fødsel, men den tok laaaaaaaaaaaaaang tid..

Det er pyton og vente... Beklager negativt innlegg, men er litt fortvila..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Jeg er på niende dagen i da, så jeg skjønner AKKURAT hvordan du har det! Hadde 1 cm åpning for to uker siden og håper for guds skyld at det har blitt mer. Men det er skikkelig ubehagelig dette her må jeg si.... Alt er vondt og jeg er så lei mentalt også... Fødte på termin sist og trodde helt sikkert at dene ville komme litt før. Men neida... Har time på onsdag og då får de sette meg igang hvis jeg ikke har født innen da, for dette orker jeg virkelig ikke stort lenger...

Skrevet

Hei :o)

Gikk du over tiden sist også? Ble du satt igang?

Håper at det skjer noe snart! Babyen ligger bare til lading før

fødselen nå! Snaaaart klar!

Skrevet

Fødte på termin sist - på termindagen faktisk. Derfor så bråkjekk i forhold til denne fødselen. Håper det skjer noe snart for jeg føler jo at det er noe på gang.

Skrevet

Godt å høre vi er flere i samme båt, selv om dette er mental terror. Du skriver at alt er vondt, men kjenner du til at det er noen fødsel på gang?? Jeg kjenner ingenting..

 

Jeg ble ikke igangsatt sist, men gikk 8 dager over.. Ser ikke ut til at han her vil komme seg ut på samme dag.....

Skrevet

8 dager på overtid i dag jeg også, og skal igangsettes på mandag.

Hadde håpet og slippe igangsetting denne gang men....

 

Jeg var heller ikke moden, og 1 cm. åpning. Livmorhalsen var 2 cm lang.

Skrevet

Oj, helt det samme som meg alt sammen... Ga de deg noen forhåpninger om det kunne skje av seg selv i helga?? Jeg spurte, men fikk lite med svar...:/ Merker du noen ting som helst ekstra?? Jeg har ingen vonde kynnere eller noe...

 

Hvor skal du føde forresten? Jeg skal på St.Olavs i Trondheim

Skrevet

Nei det er ikke noe fødsel på gang, men har innmari nedpress og stikk nedover i systemet.

Skrevet

Nei, de ga ingen forhåpninger om att noe kunne skje, eller det vil si, de sa ingenting om det.

 

Jeg hra masse kynnere, men det har jeg hatt i mange mnd. De er ubehagelige, men ikke vonde. Merker ingen forskjell jeg :-(

 

Så blir nok ikke noen fødsel i helga her nei.

 

HAr de sagt noe om metode på igansetting til deg?

Til meg starter de med kateter mandagsmorgen, så en tablett kur, på max 4 tabletter. Disse settes vaginalt, 1 morgen og 1 kveld.Og da er det jo onsdag...

Har det ikke skjedd noe da, så tar de vannet og setter meg på drypp.

 

Lillehammer sykehus skal jeg føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...