Gå til innhold

Noen som har blødd under graviditeten? Har alt gått bra?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 13 uke og har blødd litt mellom uke 4-8.Så stoppet det opp til uke 13 og så blødde jeg litt igjen en morgen..

Blir bekymret og gruer meg til å gå på do.Er det noe galt eller er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg blødde et par ganger etter sex i uke 10. I uke 11 blødde jeg bittegrann uten å ha hatt sex, men tok innvendig UL og alt var bra. Har ikke blødd siden. Er 13+3 nå.

Skrevet

Jeg hadde blødninger på ca samme tidspunkter som du. Var på UL to ganger i den forbindelse,men alt viste seg å være i skjønneste orden. Jeg har også hatt blødninger etter sex,men dette er helt normalt siden livmoren er mere blodrik når man er gravid og det er lett at noen av blodkarene brister. Er nå snart 39 uker på vei og alt er fortsatt i orden:-)

Skrevet

Å det var godt å høre:) Lykke lykke til......

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg blødde ganske mye en dag i uke 13 og trodde det gikk galt. Men tok ultralyd og der fant de to søte små og de levde. Blødde litt i noen uker etter det men så stoppet det. Er nå i uke 25 og venter to jenter og alt står bra til så det trenger ikke være noen fare. Men alltid greit å sjekke det. Det har kanskje sluttet nå. Lykke til allefall.

Skrevet

Hei! Jeg blødde i uke 7 sist jeg var gravid. Det endte i en SA. Skriver ikke dette for å skremme, men for å fortelle hvordan jeg opplevde den blødningen. Det startet lite fra morgenen og ble mer og mer utover dagen, akurat som en mens. Dette fortsatte i 7 dager.

Jeg har hørt at det er normalt med litt blod, men hvis det oppleves som en menstrasjon, ville jeg har kontaktet lege.

Slik du forklarer dine blødninger, vil jeg tro dette er av den "snille" typen som er helt normalt.

Jeg ble gravid igjen ved neste syklus og er nå i uke 10+1!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg blødde i flere uker i 2. mnd av svangerskapet. Det var ikke mye, men nok til at jeg så det i trusa mi. Legen undersøkte meg og sa at jeg så helt fin ut og at det ikke er unormalt.. :) Nå blør jeg forresten ikke mer.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg blødde litt i noen uker i begynnelsen. Nå er jeg 20 uker og alt bra :)

Man bør alltid kontakte lege dersom man blør, da får man som regel tidlig ul. for å forsikre seg om at alt er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...