Gå til innhold

Føler meg så rar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt mensen siden siste fødsel for ett år siden. Fikk liten blødning for noen dager siden, men den stoppet opp, ingen mens. Menssmerter dagen etter, + besvimte den dagen og dagen deretter (på morgenen). Mista all malyst og følte meg veldig dårlig, ble innlagt på sykehus på observasjon en dag. Tok graviditetstest der, negativ. Er nå, noen dager etter, kvalm, murring i underlivet, oppblåst i nedre del av magen, litt svimmel, i det heile tatt ikkje i form! Kald på føtter. Vamefølelse i mage. Regner med et jeg ikke er gravid siden de testa hos legen, men rare symptom. Noen som kjenner seg igjen? Kan jeg ha testa for tidlig? Kan jeg ha slike symptom og være gravid uten at hcg er høyt nok til å vise på test??? Forvirra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en til test. Slik som det er for dei nå så kan du ikke vite om eller når du har hatt eggløsning. Jeg tenker at dersom IKM var den dagen du startet å blø litt, men det stoppa opp igjen, da vil nok testen være positiv nå dersom du er det.

Men tok de ikke innvendig UL av deg på sykehuset?

Skrevet

nei, tok en kjapp gu for å utelukke cyster /svulster på eggstokker (tror jeg), sa i alle fall at alt var normalt. Har time hos gyn til uka.

Skrevet

hvis du fortsatt mistenker at du kan være gravid så får du berre ta en test. Ellers får du vente til du skal til gynekologen din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...