ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har hatt permisjon i 1uke,nå å her så går dagene med til å -vaske hus (ser ut som ett interiørblad hjemme for tida:) vaske klær -bake litt -sitte litt på bim -saumfare ALL reklame -drikke kaffe -se på alt det nydelige babytøyet som ligger i skapet ferdig brettet og støket:) - se litt på tv Ja bare svada dagene går med til om dagen egentlig:0) Ha en super dag videre damer:0)
2 barns-mor :-) Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 sitte litt på bim, bake, rydde, vaske opp babyklær, skal ordne til vogga og senga snart :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Klager og sutrer. Stort sett.... Er så lei nå... Blir jo svett bare av å reise meg fra sofaen og gå inn på badet... Sukk..
MissBenz Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Sitter på nett, vasker, rydder, baker, rydder og rydder....og vasker....
Bdancer Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 jeg bruker tiden til å sove og å sitte å se på alt som skulle vært gjort, men som jeg ikke orker. Men nå jobber jeg enda da... gleder meg til å gå ut i permisjon - blir helt stressa av alt jeg må rekke før den lille kommer.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har vært hjemme lenge nå pga sykemelding og mindre forelesninger på høgskolen, dvs jeg tar eksamen neste år og tar det litt vel med ro hehe.. - jeg har utrolig mye å gjøre her hjemme pga oppussing som aldri blir ferdig,men det er ikke mye jeg får gjort med det, sambo sitt "område"... - husarbeid - møter venner - sover en hel del, har fått tilbake trøttheten fra 1 trimester kjenner jeg.. - en dag i uken har jeg fysioterapi og da er jeg som regel helt utslitt etterpå, samme gjelder legetime hvor jeg alltid må ta en "lur" på et par timer etterpå - trener yoga en gang i uken - sitter også mye forran pc'en. Ser nå etter at jeg har skrevet ned dette at jeg har noen slappe dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå