Gå til innhold

Hei alle mødre til flere i magen he he

Heidi30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bare lyst på en oppdatering av dere ettersom vi går inn i helg.

I dag kjeder jeg meg og spiser som en hest om dagen skjønner ikke hvor all maten blir av.......er i min uke 22 nå.....og kjenner mye spark. Er plaget med litt treg mage og slitenhet ellers går det bra enda.

Hva med dere andre?

Jeg skal på ultralyd igjen neste uke den 10 så får vi se hva som har skjedd siden sist. Går dere ofte til ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er i uke 24 nå...er UTROLIG sliten,har vært det i 3 dager..tror jeg må be om å få målt blodprosenten nå...dette kan ikke være normalt..

Skal på ultralyd den 12.

Gleder meg til å se de to små igjen:-)

Skrevet

Var også enormt sulten mellom uke 18 og 24, og gikk masse opp i vekt de ukene. Fra uke 24 og frem til nå (32) er det blitt gradvis mindre plass - og kjenner meg helt sprekkeferdig. De to der inne ligger noe over gjennomsnittsvekt. Synes det er rart at lille meg skal ha plass til to store barn :-) Sliten og lei for tida, sover lite om nettene. Ille bekkenløsning, som gjør det vondt og til tider vanskelig å gå...

Ja, det var dagens klagesang... Glad iallefall at de er friske og fine, og at de snart kommer ut til oss. Antar å gå max 6 uker til, da det er vanlig her å bli satt igang i uke 38. Har hatt ultralyd ca hver 6 uke. De vokser så jevnt og så fint, så det har ikke vært nødvendig med mer. Men har gått annen hver uke for å måle livmorhalsen da, fra uke 25 og helt til de skal komme ut.

Skrevet

Hei! Er 20+1 i dag (Halvveis!!!). Sambo og eldste mann er borte i helgen så det er bare meg og minsten (blir to i nov.) som er hjemme. Han sover og jeg hører på Idol. Må si at jeg har vært fryktelig sliten de siste dagene, tok meg en tur til jordmor i går for å sjekke blodprosent og trykk. 100/50 BT og 9,4 i hb. Så jeg begynte på jerntabl. i går så får vi se om det hjelper.

Heidi30: skal du på ul på Ahus? Hvor ofte har du fått kontroller av de i så fall?

Jeg skal på privat ul 25 okt (3 uker til..). Også sa de på Ahus at jeg skal dit i uke 28, 32, 36-40. (som nevnt tidligere syns jeg det er litt lite)

Jeg syns jeg kjenner alt for lite spark, men nå ligger den ene morkaka foran, så jordmor mente det var årsaken. Alt så jo bra ut på ul for en uke siden. :)

Skrevet

Hei alle sammen,

Tror jeg kaster meg på "klage-toget" idag, for jeg er da kommet til uke 17 og fått tilbake kvalmen, både morgen og kveld!!! Jeg svimler og føler for å besvime stadig vekk... Ble sykemeldt denne uken, skal tilbake til legen på mandag så får vi se hva hun sier. Så liksom for meg at jeg skulle holde ut til uke 20, som er den uken de automatisk sykemelder deg på sørlandet, føler meg skikkelig pinglete! 2 uker til UL, gleder meg noe vanvittig til å få se dem igjen, har ikke sett dem siden uke 11.. Kjenner masse bevegelser - en deilig følelse :) Fikk svangerskapsforgiftning forrige svangerskap, ble sykemeldt allerede i uke 15 da - så jeg er mye bedre i form denne gangen. Blodtrykket er kjempefint og alle andre prøver også veldig fine - sprøtt å tenke på at jeg er bedre form nå som jeg bærer to enn da jeg bar 1 :)

Hvor lenge tror dere denne tilbakevendte kvalmen vil vare da???

god helg alle sammen, og husk å slappe av :)

Skrevet

Heisan.

Er til onsdag 34 uker og tenker å tankene faller på og klare en dag av gangen for nå er det trangt:-)) mye liv og det er bra. Jeg ser at plagene med slitenhet og svimmehet går igjen og jeg ble sykmeldt pga fra uke 19 selv så det er helt klart nødvendig å ta det rolig å lytte til kroppen.

Jeg kan nevne som Rakri at jeg håper de setter igang i hvertfall uke 38 for litt vondt ¨å puste og sove om natten nå og da blir det vel sikkert ikke bedre etterhvert nå så nå går det bare en vei og gleder meg til å få hilse guttene mine velkommen til verden.

Lykke til videre til alle og stå på.....vi gjør en kjempe jobb.

klem

Skrevet

Litt sent og lesebrillene ikke på ser jeg på innlegget,men dere forstår sikkert hva som menes. Så nemlig nå at det ble litt kluss med skrivingen da jeg ser null og niks uten briller, men der var brillene på så kanskje det er lettere å lese dette,ha,ha.......men lykke til da :-))

Skrevet

Så koselig med mange tilbakemeldinger.

Det er så koselig å høre om alle som venter tvillinger synes jeg. Man føler seg litt alene noen ganger. Derfor liker jeg dette.

Jepp jeg skal på ul på ahus 10 oktober. Håper å få vite kjønnet på den andre da de er så tvilsomme hver gang.

Sulten er jeg så jeg holder på å dø hele tiden. Lurer på om det er normalt. Kunne spist hele tiden jeg hehe.....

Mitt blodtrykk går opp og ned også.....blodprosenten har jeg ikke tatt på lenge. Litt svimmel inimellom her også.

SYnes vi er kjempeflinke jeg også. Gruer meg til det blir trangt. Morkaka mi ligger over hele forsiden på magen men kjenner en del spark nederst ved magen......men går opp og ned.

Kos dere jenter. VI høres vel!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...