Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Av og til kan hun plutselig begynne å skrike i søvne, skriker i 10 sekunder og så er hun stille igjen... er ikke bare klynking heller, men hylskriking. og noen ganger kommer hun med sånne helt rare gråtelyder, klarer ikke helt å forklare dem men virker som om hun drømmer noe ekkelt... men vet ikke helt hva hun skulle hatt mareritt om da, hehe hun har jo ikke opplevd så mye fælt på den måneden hun har vært her... kanskje hun drømmer om fødselen, hehe...
It's all about me Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Å ja da, de kan ha og vil ha mareritt. Det er så mange inntrykk i løpet av en dag som skal fordøyes og da kan hjernen arbeide litt på høygir til tider. Men dems mareritt kan ikke sammenlignes med våre. For dem kan f.eks. et mareritt gå ut på at du fjerner puppen mens hun spiser eller lignende )
AneB Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Akkurat sånn gjorde min og når hun var liiiiten baby. Og venninna mi sin. Jeg mente jo også at hun ikke hadde dårlige nok erfaringer til å kunne ha mareritt, men det er sikkert som hun andre her sier, at det handler om mat og sånn, hehe,
M@mm@ Mi@ Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jenta mi kan og plutselig skrike slik i 10 sek i søvne...herregud som jeg lurte første gangen!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 ok så det r normalt altså=) hehe takk for svar da=)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, det gjør de helt sikkert.. Skal jeg gjette vil jeg tro marerittene dreier seg om magevondt, skumle menn med skumle stemmer, høye brå lyder, tomme pupper, vond grøt osv. Lillemor her drømmer mye tydelig. Hun gråter nesten aldri om dagen når hun er våken, men om natten når hun sover bearbeides inntrykkene tydeligvis.. Man ser øynene bevege seg under øyelokket og plutselig hyler hun til. Andre ganger ler hun så hun rister i søvne. (hun er bare 4 mnd.). Men ja, de drømmer, nettopp for å bearbeide dagens inntrykk.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Snuppa vår hyler for øvrig som en stukken gris om pappaen synger eller hun hører Elvis på radioen. Og uten unntak, første gang hun sover etter at dette har forekommet så hyler hun i søvne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå