Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Heisann, den der var ikke dum. Jeg driver å leser til psykiatri eksamenen min. Litt vanskelig da Leah henger i bena på meg:) Jeg vil ha henne hjemme så ofte som mulig, så i dag er hun ikke i barnehagen, hun skal heller ikke på mandag. For noen dager siden reiste hun seg opp for første gang helt alene, kjempe stolt:D Så nå driver hun å går så lenge hun har noe å holde seg i. Ellers sliter jeg med konsentrasjonen min, er så mye dårlige nyheter hele tiden. Er utrolig redd at jeg aldri skal få oppleve å bli mamma igjen Ikke noe kjekkt at terminen begynner å nerme seg heller Du da?? Synes du skal ta en test jeg.
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 jøss så flink hun er da... kommer til å gå tidlig hun da sikkert.. alexandra begynte å alene noen steg en uke etter hun hadde begynt å gå rundt bordet, sånn ca da.. hun var 11 mnd når hun gikk alene, og nå springer hun så fort at det er vanskelig å holde styr på.. hehe skjønner du er lei deg og redd... håper masse dere får den hjelpen dere trenger for å klare det en gang til.. ja jeg skal jo ta en test, men er litt redd for å bli skuffet siden jeg var så sikker forrige syklus skjønner du... syns det er litt sykt at puppene plutselig skal begynne og vokse sånn uten videre også.. de er synlig større, helt sykt spør du meg.. sitter å prøve å bestemme meg om jeg skal dra å apoteket i dag, og teste i morgen tidlig.. jeg vil liksom også vente lengst mulig tilfelle mensen skulle dukke opp, selv om jeg i grunn tviler på det, bare håper det er av den rette grunnen.. Alexandra ligger og kviler hun nå, så da må jeg jo bruke tiden her inne;o)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 jeg kvir meg vertfall til jeg skal til gynekologen om 10 dager, men samtidig gleder jeg meg jo også, vil jo få fort gang i ting, er berre redd hun kommer med flere dårlige nyheter. Kjløp en test i dag og ta testen i dag:) Du er over IKM, så dersom du er gravid så slår den positivt ut i dag selv om det ikke er morgen urin. Kjøp CB sine. jenta mi sover hun også nå
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 håper super masse for deres del at gynekologen kan hjelpe dere, dere fortjener en god nyhet nå... dere har fått nok dårlige så da er det på tide med ein god.. masse masse lykke til... næh vil ikke ta den i dag... liker best å ta den med morgenurinen jeg da.. her har de desverre ikke CB sine, bare QR... følte meg mer gravid forrige mnd da.. hehe... ikke til å bli klok på...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Du gjør som du vil, berre sier at det har ikke noe å si om du venter til i morgen, for du får nok samme svar i dag:) Står foresten på pakkene at dersom man tester ved IKM kan man ta det når som helst på døgnet
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 ja jeg vet... men er nok det at jeg ikke helt våger å sjekke... da blir jeg urolig for hva det kan være viss ikke... men kanskje.. jeg kjøper den iallfall i dag så får vi se opp jeg får motet meg opp til å ta den... skal iallfall holde dere oppdatert her inne...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Kjøp den i dag å ta den i dag:) Spør du meg så er det bedre å berre få vite om man er det eller ikke. Men så har jeg blitt skuffa så utrolig mang eganger også da, hvis jeg legger antall prøveperioder sammen fra første gang og denne gangen så blir det nesten 3 år med skuffelser
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 ja det er synd... ( uff jeg ble så kvalm og uvel plutselig.... ja ok jeg skal ta den i dag... jeg som pleier å være så utålmodig og nyskjerrig.. overraskende at jeg ikke har tatt den allerede.. hehe;o)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Da får vi vente på resultatet. Når kommer beskjeden??? Hvor mye har du tempet foresten denne mnd
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2007 ca fra el og til nå... har holdt seg ganske stabil hele veien i grunn... og litt høyt til å være meg, har 35,5 - 36.1 sånn ca... men har da målt med min andre måler vet ikke om det har noe å si altså.. nå har den vel ligget på 36.5 sånn ca... men i går kveld var den 36.3 så jeg vet ikke helt.. jeg må vente til han kommer hjem fra jobb så jeg tester nok ikke før i kveld... 7 tiden kanskje...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 har du målt med samme temp måler hele veien?? legg ut alle temperaturene dine her da (hvis du har skreve de ned)
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2007 har ikke skrevet di ned, som sagt så gjor jeg det bare for å bli vant til det... skulle begynne å måle og skrive de ned når jeg fikk mensen.. men den ser jeg jo ikke mye til... haha... fra el til nå har jeg målt med samme måler ja...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 da er det ikke så lett å tolke noe ut av det. temper som man måler om kvelden har ingenting å si, de kan man ikke telle med
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2007 jeg får håpe jeg får en positiv test så jeg slipper tenke på de målingene... viss mensen skulle nå dukke opp så kommer jeg til å gjøre det skikkelig... jeg har bare gjort det for å bli vant til det ikke for å sjekke noe liksom, skulle bare bli en vane slik at jeg ikke glemte det ut til jeg skulle begynne på skikkelig... nå vokna jaggu jento og..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 Send meg mld på mobilen når du har testa da, så snakkes vi snere. Mi jente har også åkna nå, så jeg får ta meg av henne
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. oktober 2007 jepp greit da... sikkert negativ denne mnd også... så da blir det bare å vente å se om mensen dukker opp, så vi kan begynne på ny pp... kose dere. snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå