Gå til innhold

Blir snart gal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg omtrent blir kvalt til tider.

En unge som er grinete, overaktiv og totalt avhengig av moren sin.

Skjønner ikke hvordan det her skal gå. Er totallt utslitt og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Har kun besteforeldre som kan passe henne, men hun er illsint og vil kun være hos meg.

Er drittlei alt, men klare ikke og gå fra henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Kanskje hun har behov for nye søvnrutiner siden hun er både grinete og overaktiv?

Har egentlig ikke noe særlig med råd å komme med, men vil bare gi deg min medfølelse og en god klem! Skjønner at det er slitsomt, har en ganske krevende sønn for tiden selv.... Men det er stort pga trassalder da.

Skrevet

herregud, skulle tro du hadde fått gutten min sin tvilling :D Han var nemlig også sånn i perioder. Vi ble nesten siamesiske tvillinger innimellom, og det er gruuuuusomt frustrerende og forferdelig slitsomt. Men det går over, heldigvis.

Og du bør ikke gå fra henne hvis du ikke føler det er rett, men kanskje du kan dra til foreldrene dine og få slappe av litt på sofaen mens hun er med de på trilletur noen ganger? Er sånn jeg 'overlevde' det.

Skrevet

Hun ble 9 mnd på mandag.. Ammet henne til hun var 7 måneder og ha alltid hatt henne med overalt.

Helt siden hun ble født har hun sovet lite på dagen. Er bare noen få små høneblunder iløpet av dagen. Toppen 2 timer tilsammen.

Hun er heller ikke noe glad i trille turer heller. Vil ikke sove i vogna.

Føler at jeg virkerlig trenger litt tid for meg selv snart. Bare være litt meg igjen..... Føler at alle venninder og alt er borte!

Skjønner jo at det ikke er noe gøy å være hos noen med en slitsom unge.

Skrevet

om du tenger hjelp kan du snakke med barnevernet, de kan hjelpe dig så du får lite avlastning. Eller så kan du søke bhge plats så at dere får vare litt ifra varandre på dagen, då får du masse øverskudd til henne enda om du jobber. Gå och trene på sats de har barnpass mens du trener! Kansje det finns en åpen bhge der dere kan vare tillsammans noen dager i uka, der møter du sikkert andre i samme situasjon och hon finner ut at det er skojigare at leke en at klenge på dig.

Lycka till

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...