noje Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hadde akkurat fått fast jobb i bedriften min, dagen etter sa han at han var utrolig skuffet over at jeg ikke hadde nevnt graviditeten for han (kona hadde sagt det til han). Vel, vel, takk og lov at jeg ikke gjorde det da viss han hadde tenkt å ta med i betrakningen da han annsatte! Noen som synst jeg var uærlig da jeg ikke sa det? Var 2 mnd på vei og hadde mistet før, så hadde ikke tenkt å si noe så tidlig likevel.
futte (tm) Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Synes 3 måneder på vei er en fin tid å se fra på jobben. Har hatt veldig hyggelige sjefer så det har bare vanket gode ord og klemmer når jeg har fortalt det.
Minesmå:)+en til! Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Fikk en STOOOOOOOR klem og gratulasjon=)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Har blitt veldig glad på mine vegne og fått gratulasjoner. Han fikk vite det tidlig i begge svangerskapene. Sånn rundt 2 mnd. Fordi jeg var kvalm og det begynte så synes.
Mammaaaaaa Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Sjefen tok meg i handa og gratulerte meg og informerte meg om permisjonsordinger og sånne ting... Hadde grudd meg leeeenge til å sei det! Då var eg vel rundt 3-4 mnd på vei.
AneB Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Sjefen min sluttet å hilse på meg, ansatte de to andre som begynte samme dagen som meg fast, men ikke meg. Men det hadde selvsagt ingenting å gjøre med at jeg var gravid! Jeg syns ikke du var uærlig, og jeg ville gjort akkurat det samme som deg om jeg kom oppi samme situasjon en gang til. Enkelte mannfolk tror fremdeles at barna kommer med storken...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 han sendte ut felles mail til hele bygget..hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Sjefen min blei kjempe glad, dagen etter hadde han med kake til oss på avdelingen - og jeg fikk en stor bukett med blomster. Og da O kom fikk vi klær til han, blomster til meg og sambo, pluss sjampis som vi skulle spare til vi planla neste mann.. Synd jeg ikke jobber for den mannen mer - han var topp.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 De ble veldig glade for meg og syntes det var fott jeg fortalte det så tidlig som jeg gjorde.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Her ble hun glad på mine vegne. Tydeligvis så glad at etter 3 år som vikar, fikk jeg fast jobb rett etter at jeg fortale det...hehe
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 han smilte og sa: ja da sier man vel gratulerer med et lurt smil rundt munnen og forsikret meg om at han skulle gjøre alt han kunne for at jeg skal fortsatt få fast jobb...har kun kontrakt på 6 mnd nå..snill ja =)
*Rutletutt* Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Her var det bare glede:o) Jeg hadde nettopp begynt i et 6-mnd vikariat og ble sm i uke 5 pga ekstrem kvalme - men ingen sure miner av den grunn. Fikk blomster på døren og ønsker om god bedring. Fikk til og med fast jobb da jeg var ca 20 uker på vei og sm for bekkenløsning - sånn er det vel å jobbe i staten;o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 fikk et "off" og et "jaja" og et "nå har du vel tenkt å kreve tilrettelegging og hele greiene nå?" fra lagerstyreren. sjefen fikk vite det litt før, ringte og fortalte at jeg var sykemeldt pga graviditetsproblemer. han sa det var bra jeg sa ifra, og lovet å ikke si det til noen på jobben. Allikevel fortalte han det til svigerfaren min som også jobbet der, og som han visste ikke visste noe om graviditeten. lagerstyreren lovet meg tilrettelegging når jeg viste til paragrafer. dagen etter ble jeg satt til å gjøre det tyngste arbeidet på hele lageret. måtte sortere kasser med kylling som alle var på 20 kg eller mer, og sette de over på andre paller slik at de ble to meter høye. og å løfte en 20 kg's kasse 2 meter opp i luften er ikke gøy når man allerede har bekkenløsning (fikk BL i uke 10). Når jeg hadde gjort dette i 3 timer og gikk for å ta pause fikk jeg høre at dette var den dårligste arbeidsmoralen de noensinne hadde sett. Samme dag gikk jeg og sykemeldte meg. har ikke vært på jobb siden. har ikke hørt et ord fra noen der oppe enda, ingen spørsmål eller gratulasjoner. de vet vel ikke at hun er født engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå