Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Var på 3d i uke 24, da trodde di di så en liten spalte i leppa til babyen min, men di var ikke sikkre, å sendte meg til ei anna jordmor som sa, når hun så på profilen til babyen som var tatt i uke 18 til vanlig ul at dette var ikke noe, men hun undersøkte meg allikevel, og etter ei lita stund så hun noe hun trodde var en liten spalte i leppa, men nesen var helt fin. Dette var noe jordmor aldri hadde sett før, så hun var litt overrasket. Noen som har erfaring med at 3d har vist feil med tanke på skygger og at armer å bein kan være i veien? Når jeg ser på bildene av babyen min synes jeg bare leppene er prikk like mine, jeg har veldig markerte lepper og amorbue, og di strekene som går opp til nesen mine er veldig markerte og store, at ofte når jeg har blitt tatt bilde av i spesielle vinkler, ser det ut som jeg har et søkk der. Noen som vet? Skal til ny ul 5 des. og får vel vite endelig der....
Celine02 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ikke lett å vite - men det var i alle fall en av de tingene som ble sjekket da jeg var på 3D ul. Jeg spurte om det kun gikk an å se på 3D ul, men fikk da vite at dette også kunne undersøkes på vanlig ul. Du må nok vente til neste sjekk, men det høres jo ut som en liten spalte, dersom det er noe i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå