Kris, 061107 & 260610 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, siden i går har jeg hatt vondt nederst i bekkenet, eller tror det er bekkenet :-) på en måte ned mot lårene, noen som skjønner hvor jeg mener? kan dette værehodet som fester seg, eller hun som beveger seg nedover? Gjør ikke så ille vondt når jeg ligger eller går, men hvis jeg har sittet og skal reise meg er det akkurat som jeg er støl???, og er liksom vanskelig å samle beina. Håper noen kan hjelpe :-) Er forresten 37+3
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 sånn har jeg det også.... akkurat sånn som du beskriver det faktisk! sist jeg var hos lege fikk jeg beskjed om at babyen lå veldig langt nede i bekkenet allerde og at det var derfor;) ganske ubehagelig, men det er jo verdt det da;))
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Absolutt, absolutt, nå går jeg bare å venter på at det skal skje neo mer, som at slimproppen kommer, eller at vannet går.......... Hun er så hjertelig velkommen ut når som helst :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå