Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 er det vanskelig å få de solgt for en billig penge? eller er det mest vanlig at man gir det bort istedet? har en annonse på finn.no,men lite respons på det..
lisje marthemora Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 vet ikke helt hvordan det virker,men jeg har ikke kjøt noe brukt . Da tror jeg det må vere noe spesiellt ,og meget pent brukt om jeg skulle kjøpe noe.Men der er vel alltid noen som har bruk for litt rimelig og godt hverdagstøy også. Så det er jo en god tanke. Har du fått alle barna du vil ha ? Vi har gjemt det tøyet vi vet vi kommer (kansje)til å bruke oppatt, og resten har vi sendt til Ukraina,Bosnia og andre land med nød. Har da samlet opp i store sekker med klær og sko fra alle i familien ,stor og liten.og gjerne litt leker. ( det er Sion bruker å ha en innsamlings aksjon 1-2 ganger i året.)
lisje marthemora Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har også sett at mange annonserer i bladet Foreldre og Barn.
aanonym Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 I takt med stadig økende velstand er det no vanskelig å få solgt brukte klær, desverre. Det er. nok mest vanlig å gi det bort. Har prøvd i flere måneder å selge en veldig kurant brudekjole, ingen respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå