Gå til innhold

Noen med gode råd ang.bil...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om gode biler som det er plass til 3 barneseter baki? Er så mange biler som har litt trangt baksete...! Vi har tenkt å kjøpe bruktbil da, og lurer veldig på om noen har noen gode erfaringer...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volvo er ganske romslig og økonomisk bra bil. Bruker litt mye bensin men det går opp i at du slipper å sende den på verksted da:) Skjeldent at det er noe annet en slitedeler som ryker!

Skrevet

Saab 9-5 stasjonsvogn. :) kjempe god bil!!

Og en fantastisk plass.

Trygg og god, bruker midre drivstoff enn Volvo, de er jo begge veldig kjent for sikkerheten.

 

Skrevet

Tror det står noe om det inne på trygg trafikk sine sider.

Skrevet

Hei. Vi har kjøpt en Ford Galaxy, vi har tre barneseter bak. Ett til storesøster som snart blir 3 og babyseter til gutta som er 4 mnd. Det er god plass til alle setene i bilen. Itillegg er det stort bagasjerom så vi kan trille tvillingvogna inn uten å legge den sammen.

Skrevet

Vi vurderer Opel zafira. Det er en 7-seter.

Ikke ille i pris heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...