linneha Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hun er 7, 5 og ikke satt seg opp ennå. Hun vil bare stå eller ligge når jeg skal ha henne til å sitte.
heisand? Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 alle er forskjellig. min på bare snart 8uker vil gjerne holde hodet oppe og titte ivrig rundt. liker ikke å ligge. må opp å se. liker å sitte i sofaen
___ Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Min yngste er 9 mnd og har enda ikke begynt å sette seg opp selv om hun krabber som en vind og går fint rundt møblene.
junea Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Har en på 3 måneder å han nekter å ligge! Skal sitte hele tiden. Vet det ikke er bra for ryggen hans men hva skal jeg gjøre da?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Nå skal du forsåvidt ikke "HA" henne til å sitte i det hele tatt før hun setter seg opp selv, så det skulle ikke være et problem.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 minstesnupp ville ikke sitte. Fikk helt hysterisk anfall når jeg prøvde å sette henne opp. Hun var vel nærmere 1 år når det plutselig gikk over.
miapia Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Ligge på gulvet med ham til han liker det. En baby/ et barn vet ikke hva som er bra for seg, derfor skal foreldrene bestemme hva de får lov til.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Nå skal hun jo ikke sitte om hun ikke setter seg opp selv så jeg ser ikke helt problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå