mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Etter manges ønsker starter vi nå med et treff på Eventyrfabrikken i Sarpsborg mandag den 22.oktober kl.13.00. Til de som ikke kan:setter opp en tråd om noen dager for treff en ettermiddag:) Så damer kan dere denne dagen eller? Jeg stiller med 4 unger og meg selv:)
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Kan sikkert dra alene jeg,men hvor blir det av de som ville bli med da? Trenger hjelp til å holde denne oppe altså.....
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 skulle gjerne blitt med, men vi er avhengig å dra med buss, og det blir litt styr helt opp dit med 2 små desverre :-/
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Fikser sikkert noe transport.....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Vi kan gjøre et forsøk. (Eldste skal på trening klokka 17, men det rekker vi vel, :-/ bare det ikke er så mye kø, hehehe). Hva er linken til hjemmesiden der igjen? Det koster vel 100 pr. barn? Men koster det for lillemor da? hun er jo 4 mnd, hehe skal ikke leke så mye hun.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Kan jo sette det opp i "kalenderen" inne på dib-treff.
Torpekjærringa Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg blir gjerne med ) med tre unger !! ei på 10, ei på 6 & mini på 2 år & 3 mnd !! Jobber egentlig til 15.30 - men avspaserer gjerne for et treff !!!!!
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 Så flott det kommer folk da:) htttp://www.eventyrfabrikken.no Barn under 1 år er gratis...og vi voksne da:)
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2007 Dytter masse så denne synes igjen.....
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Vi er med... Barna kan jo leke i 3 timer for 100 kroner, så da er vi ferdig kl 16 om vi starter kl 13.. Men da vi var der sist orka ikke ungene mer etter 2,5 time, hehe.. Da var de skutt.. Newton&Prinsessen på erten.. Kjører H dere, eller skal dere sitte på med meg? For hvis ikke dere skal sitte på med meg, så har jeg 3 plasser ledig i bilen til hun som ikke hadde bil lenger oppi tråden her... Mamma'n til Erlend(eller hva det nå var hun het, hehe)...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Blir gjerne med om vi kan sitte på med noen :-)
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. oktober 2007 Vi fikser det vettu....kjører jo den veien jeg.....Blir trangt,men det går
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2007 Noen flere som vil bli med da?Blir jo koselig dette da:)Kaos og kos ...med unger og damer:)
tre små... Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 bare et lite tips til dere som kommer til å dra dit flere ganger og spesielt dere med flere barn!!!: KJØP KLIPPEKORT;) koster 750kr for 10 klipp... når jeg har med jentene mine koster det 150kr og ikke 200kr siden jeg har kjøpt klippekort så sparer 50kr hver gang...
tre små... Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 får veldig lyst til å være med forresten.. høres veldig koselig ut... må tenke litt på denne for vet ikke om jeg tør... hihi... dessuten kjenner jeg ingen her inne..
Safir Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 Det passer ikke for oss, så vi venter på ettermiddagstreffet og håper tid og sted klaffer bedre da! Kos dere på Eventyrfabrikken :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Kan jo si at jeg dessverre ikke har mulighet til å være med denne dagen! Men håper det blir andre dager også!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #21 Skrevet 7. oktober 2007 H får kjøre om vi skal ha med lillemor.. Om det er en dårlig dag for meg så kan jeg ikke belage meg på å ha begge de små med ut på tur alene. Han er jo uansett hjemme. Midt i oppussingen riktignok, men det går jo an å ta en liten pause..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #22 Skrevet 7. oktober 2007 s med 2små Det er ikke farlig, og denne gangen tror jeg det er mange som ikke kjenner hverandre. Vil tro at det ikke er så mange som biter. Bortsett fra at tulla mi på 4 mnd. som klør i gommene ;-) og kanskje noen andre av de helt små som får tenner. Men er ganske sikker på at ingen av de voksne gjør det ;-) Jeg har gått på dib-treff i nesten 3 år. I flere forskjellige grupper, og det er like moro hver gang. Jeg har blitt kjent med mange hyggelige mennesker og fått noen gode venner. Gutten min har også fått gode venner som er blitt en viktig del av livet hans.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #23 Skrevet 7. oktober 2007 Nå skal vi gå på en ny runde med dib treff, i håp om at lillemor også vil få noen gode venner fra tidlig av :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #24 Skrevet 7. oktober 2007 Er det noen som har noe i mot at jeg drasser med meg mannen? (Vet ikke helt om han har lyst, hihi, men...) Jeg er ikke helt frisk, og om jeg har en dårlig dag så er det kjekt å ha med en bleieskiftarbeider ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå