Piken på landet Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Etter å ha vært sykemeldt en stund, føler jeg at jeg er klar for å gå tilbake i jobb. Har forsøkt litt, men har ikke gått så bra. Jobber kun natt, å det var tøffere enn forventet. Nå har det etter mitt initiativ blitt snakk om tilrettelegging. Jeg har sagt at jeg ikke er giret på å bli flyttet til dag/aften, ettersom det hadde blitt mye og sette seg inni, og en del tunge stell. Dette hadde han full forståelse for. Så nå har han, snille sjefen, bestemt seg for å leie inn en ekstra sjel på alle mine vakter, slik at jeg kan gå å legge meg på et tomt rom. Så kan de andre vekke meg viss det blir noe som kun sykepleier kan gjøre. Å, jeg hadde lyst å kaste meg rundt halsen på ham! Slik velvilje er jeg IKKE vandt med fra de andre sjefene jeg har hatt! Så de finnes altså, de snille sjefene!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Dette er bare helt utrolig ) Han fortjener virkelig en oppmerksomhet!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Det er fantastisk med greie sjefer.. Min sjef har også ansatt én ekstra person bare så jeg kan ta det med ro, og slippe å slite med dårlig samvittighet dersom jeg blir borte noen dager. Ellers har hun tilrettelagt alt på best mulig måte, og er såå søt; nå er det MIN og BABYS helse og trivsel som må stå i fokus, sier hun.. Nå har jeg vært ute i 100% sykemelding en stund, men det at jeg vet at det er så godt tilrettelagt og hyggelig på jobb, gjør at jeg nå har tryglet legen min om å få komme tilbake i 50% stilling..så det gagner jo jobben til syvende og sist, for hadde det vært utrivelig og lite tilrettelagt på jobb, ville jeg sikkert forblitt hjemme. Nei, hurra for flere fantastiske sjefer!
mrss83 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 heldig du da...her får jeg ikke engang samlet dag vakter og ettermiddags vakter. Og må derfor veksle mellom disse skiftene 2-3 ganger per uke! Ikke alle sjefer er like snille nei..
tobylina Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er også sykepleier og fikk tilrettelagt på jobben. Jeg fikk seng inne på sjefens kontor og hun leide inn ekstrafolk den ene helga jeg måtte jobbe. Ellers fikk jeg bare dagvakter. Helt fantastisk med sånne sjefer!!! Jeg kjøpte en liten flaske med rødvin til hele personalet da jeg gikk i permisjon for 3 uker siden(termin i dag..!), men vi var bare 8 stk tilsammen da. De har allle vært såå enestående og forståelsesfulle med meg og kommandert meg i seng eller til sofa hvis det har blitt for hektisk. Ære være sånne mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå