Gå til innhold

Er dette symptomer på graviditet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er pakke tett i nesa (ikke forkjøla), jeg må bittelitt oftere på do, masse sure oppstøt/halsbrann, vondt på sidene av brystene, rare murringer i magen, drømmer altfor mye rart. Men dette kan jo være mye annet også....vurderer å ta en test imorgentidlig, men er nok redd jeg bare blir skuffet. Skulle jo ha IKM 1.oktober, men jeg er ikke helt sikker og trygg på syklusen min.

Noen som har hatt slike symptomer? Ett eller annet? Flere sympomer man pleier å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ikke minst så synes jeg at jeg har matlyst som en hest for tida.....

Skrevet

joda...kjenner meg igjen....ikke hatt ømme pupper da....men halsbrann, helt ville drømmer og sover grådig urolig...drømte i natt at jeg satt på do og tr kom...men samtidig hadde jeg en positiv test i handa....hjernen jobber på høygir ser det ut som...hehe...jeg har hatt inmari smerter i bekken/korsrygg....skikkelig vondt....også mensmurring stort sett kronisk...er mye oppblåst i magen, og alle olabukser er ubehagelige over magen....kan jo være pms også.....men er jo over ikm og jeg vet vi hadde sex under el.

Skrevet

Kan dere ikke ta en test? Spennende å høre :) Dere høres jo veldig gravide ut begge to. Nyskjerrig jeg;) LYKKE TIL. Gleder meg til å høre. Jeg hadde ikke klart å vente med å teste.

Skrevet

Jeg er redd for å teste for at da kommer garantert tr! Men jeg skal teste imorgen tidlig med morgenurin for å se :) Jeg skal holde dere oppdatert.

Skrevet

jeg har testet jeg....på onsdag, 2 dager etter ikm....og i dag....4 dager etter ikm...fortsatt negativ test.....var hos gynekolog på onsdag...altså 2 dager etter ikm...han sa det var for tidlig til å se noe som helst...han så bare at livmorslimhinnen var fortykket, noe som visstnok både kunne bety tidlig svangerskap eller at mensen er på vei....noe som kan noe om dette?? nå skal jeg ikke teste igjen før godt ut i neste uke....om ikke tr kommer først da...snufs

Skrevet

hei .. et viktig råd til deg er å ikke stresse over det for da hemmer du sjangsene på å bli gravid.. tru meg jeg vet ;) jeg var gift og vi"prøvde" i 2 år nesten på og få barn men gikk ikke... vi ble skilt og jeg kom sammen med min beste kompis etter en stund hehe og etter ganske kort tid der var jeg uventet gravid :) så nå venter vi en jente om 3 uker :) så godt råd.. Prøve ikke fokusere på å bli gravid, men være avslappet til det hele.. da kommer det før du aner. lykke til ;)

Skrevet

vel jeg har egentlig ikke stresset med det her i det hele tatt jeg....vi hadde ikke tenkt til å sette igang med å prøve å få flere barn før om et års tid....men så ble det noe surr med minipillene jeg brukte, og vi gamlet da uten ved forrige el....også skjer det at jeg ikke får mensen da....det var da jeg begynte å tenke på det...ikke før...men nå stresser jeg litt...for mensen har ikke kommet og den skulle vært her 1 oktober...barnet er jo hjertelig velkommen om det skulle være en liten spire på gang da :))) men bare litt frustrerende å ikke vite liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...