Gå til innhold

hun spydde 3 ganger i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi¨på 18 mnd får jekslene sine nå.tygger på fingrene,sikler.dårlig matlyst,sutrete,vart i 3 dager nå.

men i natt spydde hun tre ganger.

lurer på om det kan være pga tennene eller om det kan være noe annet.

hun er i fin form idag.

hun har ikke diare men bæsjer ofte.

hadde dere ringt lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hadde definitivt ikke ringt lege hvis hun bare spydde og ellers er i fin form uten feber.

Det går mye omgangssjuke for tida, vet ikke hvor du bor, men både vest og østlandet er angrepet.

Skrevet

bor i vestlandet ja.men kan da ikke være omgangsyke om hun er i så fin form nå og ikke har diare?

hun hadde litt feber i natt da hun spydde.men gikk fort over.

Skrevet

Samme som gutten min det, uten forvarsel begynte han å kaste opp natt til i går. Spydde mange ganger, jeg gikk ut av tellingen. I går var han i fin form, frem til kvelden, da spydde han en gang. Så sov han natten gjennom, takk og pris, og nå i sted spydde han igjen. Han er i dårligere form i dag enn i går, veldig klengete og sutrete.

Han er 21 mnd gammel nog har ikke (hittil) hatt diare eler feber, bare oppkast og sutrete. Stakkars lillemannen min:(

Skrevet

Man trenger ikke få både spy og diarè. Heldig hvis du slipper unna med en!! hehe.

Uansett, hvis hun er så fin i formen nå er det vel ingen grunn til å kontakte lege?

Men hvis du fortsatt lurer på om du skal det, så syns jeg du skal ta en telefon. Helsestasjonen i alle fall :)

Skrevet

ja tror du det er tenner som plager den lille gutten din eller omgangsyken?

hun skal egentlig til faren sin idag,men tviler om jeg vil nå..

Skrevet

Det er ikke tenner, han har hvertfall aldri oppført seg sånn før. Først trodde jeg det var noe han hadde spist, men nå tror jeg det er omgangssyken.

Du får tenke litt på saken, jeg tror ikke jeg hadde levert lillegutt fra meg nå som han er syk. Noen mulighet for at du og pappaen kan bytte helg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...