Engle barn Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 en god kopp te og ett stort stykke tropisk aroma!!!! Huff, må le av meg selv her.. He he. Jeg bakte igår kveld og det eneste jeg har tenkt på siden jeg la meg igår var hvor jeg gledet meg til å stå opp og spise KAKE. Skikkelig sundt og bra ja.. NOT! Godt man bare er gravid i en kort periode av livet med tanke på alle de rare lystene og innfallene man får:-).
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, jeg startet dagen med en kanelsnurr og et glass vann:)
Kristin* Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 he he he, jeg leste kanelsnurr og ett glass vin.... Så jeg tenkte, jahaa?? hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå