Gå til innhold

Jah, da startet dagen med..


Anbefalte innlegg

Skrevet

en god kopp te og ett stort stykke tropisk aroma!!!!

Huff, må le av meg selv her.. He he. Jeg bakte igår kveld og det eneste jeg har tenkt på siden jeg la meg igår var hvor jeg gledet meg til å stå opp og spise KAKE.

Skikkelig sundt og bra ja.. NOT!

Godt man bare er gravid i en kort periode av livet med tanke på alle de rare lystene og innfallene man får:-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg startet dagen med en kanelsnurr og et glass vann:)

 

Skrevet

he he he, jeg leste kanelsnurr og ett glass vin.... Så jeg tenkte, jahaa??

 

hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...