Propellmamma til 2 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 I dag tidlig gikk slimproppen, den var helt rød sammen med masse blodig utflod. Nå har jeg i tillegg fått masse blod i trusa, ikke lys rødt friskt blod, mer litt tykkere mørkere blod. Jeg vet ikke helt hva tegningsblødning er, men kan det være dette? Eller bør jeg ringe føden? Usikker på hvor mye blod som er OK....
Propellmamma til 2 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ingen som kan hjelpe...?
*Lenn* :-)) Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har ikke blødd før fødsel før, så jeg vet ikke helt. Men uansett, hadde det vært jeg hadde jeg tatt en telefon til føden. Der får du riktige råd Lykke lykke til
mizza84 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 hei.. synes du bør ringe føden, de har mest peiling på det der.. hadde selv blødninger i natt og var inne på føden og ble sjekket.. der kan de ta en stg av deg også sånn at du får vite at alt er bra. jeg hadde fått åpning og blødde pga riene..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 hei!!! det var sånn min fødsel startet.... jeg vill anbefale deg å ringe hvis du er usikker... jeg begynte å blø sånn du forklarer på en søndags ettermiddag og begynte å få rier på kvelden....masse lykke til i alle fall:):):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå