miren med spiren og lillegutt Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Som fersk mamma lurer jeg litt på hva dere andre damer gjør om dagene? Er det "lov" å bare slappe av hjemme - gjøre hobbyting, eller burde man bruke tiden til å "vaske rundt". Føler nesten jeg får dårlig samvittighet av å bare sose rundt hjemme. Kanskje jeg er heldig som har en gutt som sover ganske mye? Lillegutt sover to lange lurer på dagtid, så da pleier jeg å bruke første lur til å stelle meg, spise frokost, lese på DIB (kanskje litt for mye???), lese en bok. Sover han lenge rydder jeg og vasker litt klær. Når han tar andre lur pleier jeg å gå en lang trilletur før jeg går hjem og lager middag. Gjør unna ærender i butikker mens jeg triller tur. Har planer om å komme meg på trening noen dager i uka når han har blitt litt større. Hvordan er det med dere andre?
FuriLaks Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Vet du hva, jeg syns du skal fortsette å gjøre akkurat det du gjør jeg! Med god samvittighet:) Nyt permisjonstiden, plutselig er den over. Jeg syns selv jeg er ganske flink til å slappe av og kose meg, det hender samvittighetsmonsteret tar meg innimellom, burde jeg han vært flittigere osv. Sitter f.eks litt for mye på DiB, hehe.... Er på barseltreff, kafebesøk og babysang innimellom, går en tur nesten hver dag og lager litt deilig middag til samboern kommer hjem. (ok, ikke alltid det skjer da). Syns vi skal få lov til å nyte permisjonstiden jeg!
Mammaaaaaa Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Følger storebror i bhg (tar ca 2 timer), leser til eksamen, husarbeid og koser masssse med babyen når han er våken. og så sover eg litt og slapper av og sånt. og middagen er på bordet når samboeren og eldstemann kommer heim. Permisjonstiden er for å nytast! Og kose med baby;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå