verdensbestegutt Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har blitt enig om to barn, har nå en på 3 år. Jeg ønsker meg så gjerne en til, men det passer aldri for han. Blir så leii meg av all diskuteringen. Skal jeg bare gi opp hele greia? Noen andre med vanskelige menn???
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Orh, ja.!! Rett før jeg går på postmannen! hehe neida, men vil ikke nå. Men om 3 år, men han sier vi tar det da. Men hva med at jeg vil ha noe å se frem til? Hva om han ikke vil da? blææææ mannfolk!!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har hele tiden sagt at jeg vil ha to. Tror samboerne synes det var bra nok med en. Men vi har aldri diskutert det ordentlig. Så jeg sa at hvis vi skal ha en til må det bli nå. Og fikk da ikke noe svar om at det ville han ikke. Så hver gang vi hadde sex sa jeg at du vet det kan bli barn av det her nå. 14 dager etter var jeg gravid. Men jeg har en samboer som er litt ubestemtsom da. Jeg måtte jo bare tatt til takke med en hvis han absolutt ikke vil ha en til. Burde sette dere ned å snakke ordentlig om det. Om grunner til hvorfor osv. Må jo være enige.
verdensbestegutt Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Han er bestemt på at han vil ha 2, men har alltid ulike grunner til at det ikke passer akkurat når jeg tar det opp. Vi er 30 begge to så det er vel på tide snart?! Mener jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå