Gå til innhold

Detta blir en slitsom dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser med bussen til sverige om 4 timer.

Har ikke fått pakket ferdig, fordi klærne er bløte enda.

Fikk vite igår att vi skulle reise over idag, så da måtte jeg jo vaske noe klær igår. Tørkern har tatt natta så jeg får jo ikke tørket det fort, og vi skulle jo ha brukt det når vi kommer frem.

Jeg og sambo skal jo gå ut med søstern ikveld.

Stresser som en gal for og bli klar til og reise. Men det er lettere sagt en gjort med ei grinete tulle. Hun skjønner jo ikke hvorfor mamma har litt lite tid til og leke sammen med henne idag. Stakkars lille vennen.

Så hun bare gråter og suttrer om hverandre, eller hvertfall fort jeg snur ryggen eller noe. Nå sitter hun kjempe blid på sofan sammen med meg. Men det har jeg jo ikke tid til..

Skal sitte på en buss sammenlagt 2.5 time etterpå. Så hadde jo vært bra om hun ikke var grinete idag. Sukk..

Og oppepå det så har jeg vondt i magen. Har hatt det hele natt. Og det blir jo ikke akkuratt bedre av og stresse.

Uff, nå ble det mye syting her. Ja ja. Godt og få litt ut hvertfall, så slipper jeg og kjefte og være grinete på sambo når han ringer etterpå. =)

Nå må jeg vel prøve og få funnet ut hvordan jeg skal få klærne tørre så jeg får pakket klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan da ikke stresse SÅ fælt eller ha det så travelt når du sitter her... ;)

God tur!

Skrevet

Sitter og snakker med mamma for og bestemme siste tingene. Hun skal hente oss ved bussen og passe tulla inatt. Og så må jeg jo ha tulla litt på fanget for og roe henne. (Få tenner er noe dritt!!)

Hvordan kan jeg tørke klærne fort da?

Skrevet

Var en her i går som hadde tørka en bukse på 10 minutter på 200 grader i steikovnen. Om du har en sånn oljeovn, så kan du henge klær over den hvis du passer godt på. I alle fall det du trenger å bruke i dag og som må bli fort tørt. Kan stryke ting tørre også. Eller føne med hårføner.

Skrevet

Jeg pleier å henge plaggene over olje ovnen da tørker de ralt fort, på full varme;)

Skrevet

Ahh!. Tusen takk for tipset. Nå skal det strykes her. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...