Gå til innhold

hva synes dere om navnet nora??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Nora er et søtt navn :)

Skrevet

kjempefint! skulle gjerne brukt det jeg og, men ligner veldig på mitt navn :P

Skrevet

Jeg elsker det, så derfor heter lillejenta mi i magen det :-) Mange sier at det er oppbrukt og "poppisnavn", men orker ikke jeg å bry meg om iallefall. Jeg tenkte det ut før jeg noen gang visste at det var på navnetoppen. Men har gitt jenta mi et mellomnavn og da, slik at det blir hennes "eget" om det er flere i barnehage/skole som heter Nora.

Skrevet

Fint navn, det :o)

Skrevet

helt nydelig synes jeg...men kjenner veldig mange små som heter det da...men det spiller da ingen rolle om man elsker det navnet!er blant topp 5 på min forslagsliste-men min sambo er ikke enig-så blir ikke det for oss da...

Skrevet

hehe, samboer foreslo det navnet i forige uke - men jeg sa "vi får se om det er en jente - og om hun ser ut som en Nora" :)

Skrevet

tenker på syltetøy jeg da....

Skrevet

Helt ærlig tror jeg det lett kan bli et belastet navn for ei jente i tenårene. Du skal ikke kline med veldig mange gutter før du får et stempel. Dette stemplet sitter nok løsere på noen som heter Nora - hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Men isolert sett er nok dette et flott navn

Skrevet

nora er et vakkert gammelt navn,men har vært på topplistene i noen år nå så det er vel litt oppbrukt.skal du begynne å bry deg med hva navnene barna får rimer på tror jeg du har en vanskelig jobb foran deg.....

Skrevet

viste ikke at nora var så populært for tiden jeg.. trodde det var et gammelt, sjeldent navn.. men har no valgt det til lille jenta mi som kommer snart:D

Skrevet

har du valgt det så er det vel ikke noe å lure på da??!!er jo kun ditt og pappaens valg og ingen annen.

et tips er foresten å gå inn på statistisk sentralbyrå.der står det mye om hvert navn.bla om hvor mange som har det og om det har ligget eller ligger på topp 20 listen siste årene

Skrevet

Kjempefint, men veldig populært da;-)

Skrevet

nora er fint ;) kjenner ei som får ei lita nora elise snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...