Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Nå jeg ser hva andre barn har i skapet får jeg sjokk. Det finnes så myyyyye klær. Jeg lurer på om jeg er gnien som har såååå lite til barnet mitt. Det blir vanskelig å telle, men gjennomsnittlig vil jeg si at han har 7stk av alt. 7 t-skjorter, 7 bukser osv. Men bare 1 jakke og 1 par støvler, 1 par joggesko og 1 par vintersko. Vaskemaskinen går for fullt, da jeg skifter på han 1-2 ganger pr.dag. Hvor mye klær har deres barn? Og er det slik at jenter ofte har mer enn guttene? Mine venninner har bare jenter - jeg har gutter.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hmm skal vi se om jeg husker: 2 olabukser 3 andre bukser 3 joggebukser 3 joggegensere 3 tynne gensere 3 tykkere gensere ( men inne gensere) 2 strikka ull gensere 2 strikka ull bukser 2 høstjakker (en tynn, en litt tykkere) 1 vinterjakke 2 par støvler 2 par joggesko 1 par vintersko litt undertøy, sokker og t skjorter.. Hmm tror det er det. Noen ganger er skapet fult av klær, nå ha han akkurat liksom..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hun har veldig mye klær. Gidder ikke telle gjennom alt.
Kaffemocca Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Alt for mye, men til tider føles det som han har ingen ting. Hvertfall ti av hver tenker jeg.. Pluss to utedresser, 3 par joggesko, to jakker, ja sikkert to av det meste som skal brukes ute. Men må si at jeg kjøper ikke så mye, vi har arvet mye.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 her er det også aaaaaaltfor mye klær..men føles lite inni mellom mer enn 10 av hver.. her har hun 1vårdress, 2vinterdresser, 1vinterjakke, 1litt tynnere jakke, en haug med sko av alle slag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå