Gå til innhold

Hva er det med bleiebøtter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er en unødvendig sak jeg... Har aldri skjønt vitsen for å si det sånn. (mulig det er jeg som er rar da.. :)) Til min første puttet jeg bleien opp i en sånn liten brødpose fra europris f eks, knyttet igjen og la i en helt vanlig søppelkasse. Eller så gikk jeg rett ut i søppelstativet med den. Om vinteren havnet den noen ganger i ovnen. Naboen min hadde bleiebøtte, som sto leeeenge på varmekabler til den var full og ble tømt. Den stinket!! Mulig det var noe feil med den bøtta da, ikke vet jeg, men det frister ikke å bo i et hus som stinker gamle bleier akkurat!! :)

Men nå er det jo sånn at mye av det som står på disse "må skaffes før babyen kommer-listene" i mine øyne er unødvendige ting! Kjøpte nesten alt til nr 1, og har masse utstyr som er godt som ubrukt.. Butikkene tjener kjempemye på gravide som kjøper i god tro!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de fleste velger vel bleiebøtte for at de akkurat vil ungå denne fæle lukten.. men man får faktisk beskjed ved kjøp at man ikke må la bøtten stå rett på varmt gulv for da kan den begynne og lukte.. da må man eventuelt ha et håndkle under

Skrevet

man lar de jo ikke stå rett på varmekabler da, da er det jo dømt til å stinke =S Trodde jeg faktisk var allmenn kunnskap...

jeg kommer til å hente den gratisbøtta hos babyshop, og se om jeg synes det er noe å ha, enten kjøper jeg refill til den når det er tomt, eller så gjør jeg det ikke ;) Da har jeg evt. kun "tapt" de 10 minuttene det tar meg å kjøre fram og tilbake fra babyshop ;)

Ellers er jeg veldig enig i det siste avsnittet ditt... Er mye man ikke trenger med en gang, vi har avventa en del, siden vi er så heldige å bo nære både babyshop, rudo, fru lyng og flere kjøpesenter. Butikkene stenger jo ikke akkurat i det du finner ut at du trenger f.eks brystpumpe =P (Iallefall åpner de i så fall dagen etter ;) )

Skrevet

Jeg har bleiebøtte og er mega fornøyd....

Den luktet ikke i det hele tatt og jeg slipper og løpe opp og ned i bosset for og kaste en ussel bleie...

Ikke vil jeg ha bæsjebleier liggende i bosset på hverken bad eller kjøkken som ligger og lukter. Og med bleiebøtta så slipper man lukt..

Skrevet

hadde jeg hatt kort vei til søppelbøtten ute, hadde jeg nok ikke tatt meg bryet med å anskaffe bleiebøtte, men fordi vi har søppelet stående ved garasjen som ligger et lite stykke unna huset synes jeg det er kjempelurt!

Jeg kan ikke bare stikke fra babyen for å kaste bleien liksom. Kjempekjekt også for de som bor i blokk!

Gleder meg til å hente min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...