Gå til innhold

Kan noen anfale en brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er høygravid og holder foreløpig til på "Gravid-moden alder" på BIM.

Tenkte jeg burde kjøpe en brystpumpe, men vet ikke hva som er lurt å velge. Elektrisk eller ikke? Merke?

Håper noen kan komme med anbefalinger og erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Medelas doble Mini Electric Plus. Den er jeg veldig fornøyd med. For meg har den vært mere effektiv en de "proffe" pumpene de har på sykehus.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har prøvd både elektrisk og håndpumpe. Jeg er helt klart mest fornøyd med håndpumpa fra Avent. Det var mer behagelig for meg å bruke den. Fordelen med Avent er at du også kan bruke flasker til den som du får kjøpt i butikken.

Jeg har rett og slett glemt hvilket merke det var på den elektriske brystpumpa mi. Men du kan også gjøre et nettsøk på brystpumper el lign. Det gjorde jeg før jeg kjøpte min siste Avent pumpe, og fikk da opp mye nyttig informasjon om erfaringer som mødre har gjort med forskjellige pumper.

Skrevet

Jeg brukte Medelas lille elektriske, kjøpt på apoteket. Synes den funket like bra som de doble melkemaskinene de hadde på Ullevål. Fikk også låne en stor pumpe på helsestasjonen, men Medelapumpen var helt grei altså :)

Skrevet

Jeg brukte Avent sin manuell og syntes den var helt grei i bruk. PGA. tette melkeganger lånte jeg en elektrisk Medela på babyshop men etter hvert når jeg hadde lært meg å bruke AVnet sin viste det seg at den var like god som den elektriske.

Avent pumpa står og støver ne di skapet og skal selges hvis du vil ha en brukt. send Pm i så fall.

Skrevet

Hadde både Avent manuell og Mendela Swing...

Synes begge var bra....Avent er veldig enkel og efektiv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...