Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei!! Jeg hadde Ikm mandag 1 oktober....forstatt ingen tr...heller ikke pos test...men venter i spenning Sleng dere på da...sikkert mange av oss her inne;)
bøbba Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Skulle gjerne har frustrert sammen med dere.. men tr kom i går.. skulle hatt den 1.okt jeg også, så hadde et aldri så lite håp denne gangen også.. jaja får prøve igjen. Krysser fingrene for deg da Lindus!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk! så trist med deg da...men bare vent, neste gang sitter den vet du Drømte faktisk i natt at jeg fikk tr....hehe...blir litt syk i hodet av all funderingen.... Masse lykke til bøbba!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Ikm i dag her. litt usikker på hva jeg tror.... kommer sikkert i løpet av dagen,gjør jo alltid det. lykke til Lindus!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 hei! Takk for det Er jo ikke sikkert tr kommer da.....du må jo ikke gi opp håpet riktig enda....masse lykke til dollypopp! Fortell hvordan det går da
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 ikm i går... ser ikke noe til den... større pupper har jeg jo fått da.. håper håper... men er ikke sikker... tester i løpet av helga, og håper på en positiv test...
bøbba Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Ja neste gang sitter den!! Har lest at det hjelper å tro på det også.. hehe.. Blir skuffa uansett om jeg lar meg få lov til å håpe eller ikke, så derfor kjører jeg på med å håpe hver pp. :-) Men denne gangen hadde jeg lite symptomer. Første pp hadde jeg masse symptomer med tunge ømme pupper mm. Hadde da en SA, men veldig tidlig, blødde masse og det var mye slim. En anderledes mens kan du si. Legen sa det var nok en SA. Godt å vite at jeg ihvertfall kan bli gravid.. Må se på det positive..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har ikke merket noe ømme pupper enda...men pleier egentlig alltid å få veldig ømme pupper før mens...men nå er det ingenting....har ingen farget uflod...men ganske mye hvitaktig da..(sorry for grose detaljer)..... Lykke til alexandra! håper testen blir positiv!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Så det er ditt første barn da eller? jeg har en datter fra før...hun er 8 år nå,,....så derfor husker jeg ikke helt hvordan det var forrige gang...hvertfall ikke ift symptomer.... bare at jeg var sykt trøtt....og at tr ikke kom...men da hadde jeg positiv test på ikm...det har jeg ikke nå... Krysser fingrene for deg ved neste mulighet da
bøbba Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Mitt første barn ja.. Gleder meg til å få en prins eller en prinsesse i "heimen"..
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 ja håper det blir en positiv test.. har hatt menssmerter fra el som jeg pleier, men det dabber mer og mer av, pleier vanligvis å bygge seg opp rett før mens.. så jeg håper jo litt da.. jeg har en jente på 15 mnd den 8 okt... tenkte å teste på søndag men lurer veldig på å gjer det i morgen... har ikke helt bestemt meg.. det er så drit at mange symptomer så tegner på graviditet kan også bety noe annet... men at puppene vokser har jeg ikke vert med på utenom da jeg kom i puperteten så klart og da jeg var gravid sist..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 jeg testet igjen i dag....morgenuring og greier....fortsatt negativ.....skjønner ingenting.....og har endel symptomer, men de kan like gjerne være pms da....men pleier liksom alltid å få litt sånn brunaktig utflod et par dager før tr...men denne gangen har det ikke vært antydning til noe farget eller blod....men menssmertene er der....frustrerende...men vi får nå bare krysse fingrene!
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 ja det er frustrerende.. det kommer jeg også til å bli dersom testen jeg tar i morgen eller søndag blir negativ... da skjønner jeg ingenting... har jo hatt menssmerter like lenge som jeg pleier før jeg får mensen
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 huff....syns det er urettferdig at mensen skal finne på å ikke komme om vi ikke er gravide....men det skjer jo noen ganger da....men vi kan jo fortsatt håpe da.....jeg får svar på hcg blodprøve på mandag...og da vet jeg jo sikkert....si i fra hva testen din viser i morgen eller søndag da. Og jeg krysser fingerene for at den er positiv hos deg
lille lol julibaby Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Lykke til Lindus, blir spennende å høre hva svaret blir:) Jeg venter ikm på søndag å er på tur opp etter veggene nå... vente vente vente... har kjempeømme bryster, mer enn normalt før mensen, så jeg håper helt frem til tr:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 takk! I know the feeling....hehe...vente, vente....jeg også håper helt frem til tr da...men hcg prøven i blodet vil jo gi sikkert svar vil jeg tro.... Lykke til da og gi tilbakemeldig her da
TSA81 Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har IKM i morgen, men vet ikke om der er noe. Jeg har lite symtomer. Hadde mer sist pp men etter masse negative tester kom tr 10 dager etter IKM. Men da bommet vi totalr på TL, så er bare i 2 pp nå og håper det klaffer denne gangen. Håper, håper håper!!!! Fikk vite denne uken at en av mine beste veninner er gravid, 12 uker. Og den andre beste venninen min skal ha nå om et par uker. Det har liksom vert vi 3 siden barndommen og nå venter de to barn og jeg også vil!!!
Dægern døtte Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Hiver meg på frustrasjonen jeg....:-) Ikm for 2 dgr. siden, murring nederst i magen i over 1 uke, pupper som vokser ut av bh`n ømme som fy....og 2 negative tester:-( Meeen love å håpe bittelitt siden ikke tr har dukket opp ennå, ikke sant! Lykke til alle IKM`er som venter i spenning denne uken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå