mariella Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Er i min første pp etter pilleslutt og forventer egentlig ikke å være gravid allerede, men har IKM på mandag(om syklusen min er på 28 dager). I morgen skal jobben ut i festlig lag og deriblandt en i nær familie. Har hatt noen følgende symptomer; såre brystvorter ca 6 dager etter EL(borte nå), økt apetitt, trøtt, samt blåfarge nedentil.. dette er sikkert bare kroppen som jobber etter pilleslutt, men lurer veldig på om jeg skal ta en test for å være sikker, kommer den til å gi riktig utslag allerede? Det kommer jo til å være alkohol med i bildet og folk kommer til å reagere veldig om jeg ikke drikker, spes personen i familien...Er kjent for å være glad i å ta en fest... :-) Hva synes dere jeg skal gjøre?
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 viss du skulle være gravid og trenger en unnskyldning å si te de andre så si du går på penicilin eller noe.. den har jeg tatt.. hehe
mariella Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Må legge til at jeg fryser veldig lett om dagen, men skjønner ikke hvordan det kan være noe symptom...Blir jo tullete i hodet av dette her... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå